Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2469151

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
28-12-2020 | 13:10:05
Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202
MPG. breidt uit met The Social Club
07-12-2020 | 10:51:00
De MPG.Group neemt socialmediabureau The Social Club over. Door de overname verstevigt de groep haar positie binnen het domein social en maakt het de volgende stap naar een fullservice netwerk van content- & brandpublishing bureaus
[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content
26-10-2020 | 17:36:00
Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media
[Cross Media Bureau 2020] Dolly van den Akker vertelt over MPG.
12-05-2020 | 10:01:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar
[Cross Media Case 2020] Dolly van den Akker (MPG) over Iedereen een Rembrandt
11-05-2020 | 11:09:02
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. draagt de campagne Iedereen een Rembrandt voor als Cross Media Case
[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken
20-02-2020 | 11:43:00
Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
MPG.Group neemt SOCIAL.INC over
30-01-2020 | 14:45:00
SOCIAL.INC is geacquireerd door Globitas, dat eind oktober ook eigenaar is geworden van MPG., en wordt hiermee onderdeel van de MPG.Group. De overname is de eerste stap naar een fullservice content & brand publishing MPG.-netwerk
Verkoop Sanoma aan DPG Media is MediaOvername van het Jaar 2019
30-12-2019 | 09:06:00
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar
[Cross Media Bureau 2019] Dolly van den Akker over MPG
28-03-2019 | 11:05:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MPG dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, Business Directeur bij MPG.
[Interview] Dolly van den Akker (MPG.) over het binnenhalen van de NS en ANWB
02-03-2018 | 10:34:00
MPG. verwelkomde in korte tijd twee grote klanten: de NS en ANWB. MPG. zal zich gaan bezighouden met de doorontwikkeling van twee toptitels, namelijk SPOOR en Kampioen. Hoe leid je dat in goede banen? We vragen het Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland
Kampioen naar MPG.
13-02-2018 | 10:16:51
ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
14-12-2017 | 08:31:00
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis
Wieke van Dijk Creative Director MPG.
05-10-2017 | 15:13:17
Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes
Nikki van der Velden en Bas Gezelle naar digitaal team MPG.
13-07-2017 | 10:31:00
Crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden, digital content manager en Bas Gezelle, digital creative
MPG. zet met productie Efteling jubileum magazine stap richting consumentenmarkt
02-06-2017 | 14:31:00
Nederlands MediaNetwerk was deze week in de jubilerende Efteling - 65 jaar. Normaal gesproken een leeftijd om ermee te stoppen maar de Efteling heeft er de vaart goed in.
MPG. ontwikkelt jubileumglossy Efteling
31-05-2017 | 14:55:00
Met 100 pagina’s en een oplage van 105.000 stuks is Feest in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten
Merel Braakman en Rogier Strietman commerciële team MPG.
19-04-2017 | 15:08:00
Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.
[Column] Dolly van den Akker: 5 trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden
05-10-2016 | 09:46:00
De technologische ontwikkelingen kun je voor het marketing- en communicatievak vertalen naar vijf trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden.
Dolly van den Akker businessdirecteur MPG. Nederland
17-06-2016 | 12:23:00
MPG. past organisatie aan op groeistrategie
Dolly van den Akker Business Unit Director bij MPG.
03-11-2015 | 10:36:00
MPG. heeft Dolly van den Akker (43) aangetrokken als nieuwe Business Unit Director voor de Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go
Dolly van den Akker verlaat Sanoma
25-06-2015 | 11:06:00
Na zes jaar gaat Dolly van den Akker, brand director Glossies & Entertainment haar horizon buiten Sanoma verbreden