Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3195289

[Column] Folkert Langeveld: Marketeer, weet je wat je niet weet
06-12-2018 | 12:46:00
Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze weten (known knowns). Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze niet weten (known unknowns). En er zijn dingen waarvan we niet weten dat we ze niet weten (unknown unknowns).
[Column] Folkert Langeveld (MediaCom): Voice marketing is dood!
16-10-2018 | 10:12:00
We houden van de hypes, maar we houden minstens zoveel van het doodverklaren. Tv is al jaren dood, radio stervende. E-mailmarketing ligt six feet under en de laatste tijd doen vooral influencers het goed in de doodverklaringen. Hoe het gaat met Facebook? Dood dus
[Column] Folkert Langeveld: Taking a Knee for Nike
10-09-2018 | 16:28:00
Deze week wil ik knielen. Knielen voor een machtig stuk vakwerk Knielen voor die keer dat advertising er toe doet Dat het echt voelt, echt ìs
[Column] Folkert Langeveld: Ben je wel zo goed als je denkt?
09-07-2018 | 09:11:47
Een gebrek aan zelfreflectie is een gapend gat in iemands karakter. Het is een enorm gebrek als je jezelf niet van een afstand kunt bekijken en in die reflectie je eigen zwakheden kunt waarnemen en onder woorden kunt brengen
[Column] Folkert Langeveld: Het moment dat het plan middelmatig werd
29-05-2018 | 11:29:00
Waarom hebben we nou eigenlijk deze keuzes gemaakt? Had het niet innovatiever, moediger en impactvoller gekund? Waarom zit je achteraf naar een plan te kijken dat saaier en daarmee minder effectief is dan dat mooie beeld dat je in het begin voor ogen had?
[Column] Folkert Langeveld: De moderne creatief
01-05-2018 | 14:50:22
Een moderne creatief zal meer dan ooit moeten accepteren dat hij of zij in een kader moet werken. Een kader dat beperkingen schept en dat kader heet media. De verregaande versplintering van het medialandschap heeft het uitdagender gemaakt om de verschillende mediatypes te begrijpen
[Column] Folkert Langeveld: Beste Folkert, hoe hebben we u geholpen?
03-04-2018 | 11:11:31
Als Ziggo mij een herinnering stuurt omdat ik hun call center nog niet heb gewaardeerd, is dat nog wel een fijne klantervaring? Als iemand aan mij vraagt: “Vind je me eigenlijk wel aardig?”, vind ik diegene vaak al iets minder aardig