Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6835994

Value Zipper stapt in sponsoring
22-08-2022 | 09:37:23
Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens verschillende organisaties gaat het bedrijf op zoek naar sponsors en zakelijke partners
[Interview] Patrick van Hooy en Marc Nelisse over Value Zipper Sponsoring
22-08-2022 | 09:22:00
Value Zipper is nu ook begonnen met sponsoring. We spreken Patrick van Hooy, oprichter van het bedrijf, en Marc Nelisse, die benoemd is tot Business Development Manager, over deze nieuwe tak
[Value Zipper] Heb je meer aan creativiteit of performance?
18-05-2022 | 08:00:00
Creativiteit of performance: wat voert de boventoon in het creëren, distribueren en evalueren van branded content? Value Zipper legde deze stelling voor aan vijf media-experts. Hun reactie is duidelijk: je hebt beide nodig
[Value Zipper] Gecanceld? De gevolgen voor branded content
19-04-2022 | 11:04:33
Samenwerkingen tussen mensen en merken kunnen heel goed werken. Een (goed gekozen) bekend gezicht geeft je merk aanzien en instant likeability bij je doelgroep. Tot het misgaat. Welke gevolgen heeft de cancelcultuur voor branded content? Value Zipper vraagt het aan vijf deskundigen
[Value Zipper] De stand van zaken in branded content
15-03-2022 | 10:07:00
Value Zipper koppelt merken aan media en verwelkomde onlangs de 800ste klant. Branded content zit al jaren in de lift. Vijf experts laten hun licht schijnen op de stand van zaken en status van branded content
Value Zipper beloont Match My Brand met titel Beste Mediabureau 2021
15-02-2022 | 09:51:18
Sinds 2019 reikt Value Zipper jaarlijks een prijs uit aan het beste mediabureau van het jaar. Het gaat om bureaus waarmee Value Zipper samenwerkt en de titel is een erkenning van de prettige samenwerking. Match My Brand had de eer de winnaar van 2021 te zijn
[Value Zipper] Hoe je met een branded contentstrategie trouwe klanten kweekt
31-01-2022 | 10:51:41
Merken bestaan en groeien dankzij consumenten die hen vertrouwen. Om dat vertrouwen te krijgen, is zichtbaarheid onmisbaar. Daarom is een essentiële vraag: welke media helpen bij het versterken van die zo belangrijke vertrouwensband? Value Zipper weet er meer over
[Value Zipper] Branded content in 2021: een terugblik
16-12-2021 | 10:10:00
Het afgelopen jaar stond werderom in het teken van de coronacrisis. Welke rol speelde dit op het vlak van branded content? Value Zipper sprak met belangrijke spelers op de markt. Wat viel hen op?
Value Zipper verzorgt advertentieverkoop Saar Magazine
16-11-2021 | 10:10:49
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van Saar Magazine
[Value Zipper] Hoe bereik je Generatie E: vrouwen van 50-75 jaar
19-10-2021 | 09:40:23
In 30 jaar is er een sterke groei geweest van het aantal vrouwen in de leeftijd 50-75 jaar. In dit artikel de samenvatting en adviezen rondom marketing en communicatie richting deze doelgroep
[Value Zipper] Wat is de kracht van magazines?
11-10-2021 | 09:37:00
Magazines hebben een andere impact op lezers dan andere media zoals televisie en radio. Waarin ligt volgens marketeers de belangrijkste kracht van tijdschriften?
Value Zipper vergroot digitaal aanbod met Startpagina
15-07-2021 | 11:21:36
Value Zipper is verantwoordelijk voor de salesactiviteiten van de branded content-mogelijkheden van Startpagina, Goeievraag en Schoolbank. Met de toevoeging van dit platform versterkt Value Zipper het digitale aanbod
[Interview] Patrick van Hooy en Aytekin Demirtas (Value Zipper): Focus op kwalitatieve titels ook digitaal
08-06-2021 | 12:35:00
We spraken onlangs met Aytekin Dermirtas (Digital Strategy Consultant) en Patrick van Hooy (eigenaar) van Value Zipper over het afgelopen jaar, de stand van de mediamarkt en digitale ontwikkelingen bij Value Zipper
Value Zipper breidt digitale propositie uit
20-04-2021 | 09:42:54
Value Zipper richt zich niet alleen op print, branded content via de aangesloten mediakanalen. Het bedrijf breidt nu uit met display advertising
Value Zipper laat merken samenwerken met bioscoopfilms
01-02-2021 | 10:58:02
Een avondje naar de bioscoop, hoe leuk is dat! Met een bak popcorn op schoot en een drankje in de hand. Eén van de weinige momenten dat we onze volledige aandacht richten op één medium. Value Zipper helpt sinds 2017 merken om zich aan films te verbinden