Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3659671

[Column] Roland van Kralingen: Waarom (veel) CEO’s bang zijn voor merken
13-02-2017 | 09:35:00
Als je CEO’s vraag hoe belangrijk merken zijn dan is het antwoord steevast ‘zeer belangrijk’.
[Column] Roland van Kralingen: Is uw product eigenlijk wel gewenst?
16-01-2017 | 10:22:00
Op een vraag van een collega ‘wat me in 2016 het meest was opgevallen’, was het mijn gevoel dat er een massaal verlangen leeft naar integriteit, veiligheid, gelijkheid, menselijkheid en verantwoordelijkheid.
[Column] Roland van Kralingen: 2017, het stervensjaar van de reclame?
30-12-2016 | 09:26:00
Velen zelfbenoemde goeroes roepen al zo’n 15 jaar dat reclame aan uitputtingsverschijnselen leidt en spoedig zal overlijden.
[Column] Roland van Kralingen: Activism marketing vereist moed. Bravo Rabobank!
19-12-2016 | 11:06:00
Maatschappelijk Verantwoorde Marketing is nog achtergebleven kind. De verklaring daarvoor is dat marketeers geleerd hebben hoe ze moeten verleiden en daarbij is een groot grijs gebied van wat wel en wat niet ethisch is, onvermijdelijk
[Column] Roland van Kralingen: De onmetelijke kortzichtigheid van politici
22-11-2016 | 11:07:00
De beer is los. Ik krijg steeds meer het gevoel dat politici jou en mij beschouwen als halve zolen. Als volstrekt incapabele human beings die als idioten consumeren en een na mij de zondvloed-levenshouding hebben
[Column] Roland van Kralingen: De Gepassioneerde Expert
31-10-2016 | 11:00:00
De laatste 3 tot 5 jaar tekent zich een verandering af, er is sprake van de wedergeboorte van bedrijven die heel dicht bij hun klanten staan, die geen slimme marketingcampagnes nodig hebben om toch tevreden kopers te krijgen en te houden