Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2861916

Outdoor: afpellen, totdat je bij de kern van je boodschap bent
10-10-2018 | 11:01:00
Creatie is essentieel voor outdoorcampagnes. Een krachtige uiting en een pakkende tekst; impact creëren. Maar hoe doe je dat? Door: Alfred en Clear Channel
Alfred maakt campagne voor Beter Horen
14-08-2018 | 10:43:00
De campagne wordt uitgerold op tv, online video, display, social, print en POS. In de commercial zien we een energieke man die beschrijft hoe hij met volle teugen van het leven geniet
Alfred maakt campagne voor nieuwe lijn Becel
13-08-2018 | 09:39:00
Becel roept mensen via tv, digital, print en outdoor op om over te stappen op plantaardig met het statement Planten Zijn De Nieuwe Koeien
Alfred maakt campagne voor Qmusic
03-08-2018 | 10:16:00
Alfred maakt een campagne voor Het Geluid van Qmusic. De nieuwe campagne brengt een ode aan het spel door op een originele en filmische manier terug te blikken op een paar geluiden uit het verleden
Alfred ontwikkelt jongerencampagne voor SNS
03-07-2018 | 16:30:19
Alfred ontwikkelde rond TN’er Bart en zijn dochter een Through the Line-campagne voor online, tv, radio en POS. Getarget, met specifieke uitingen voor ouders en kinderen, in boodschap en vorm
Alfred International ontwikkelt merkcampagne voor Bonduelle
01-06-2018 | 09:38:00
De campagne start met een tv-commercial en wordt onder andere doorvertaald naar online kanalen en de winkelvloer
Leen Bakker en Alfred maken campagne voor iedereen
18-05-2018 | 13:09:00
Samen met Alfred lanceerde Leen Bakker dit voorjaar zijn nieuwe campagne. Centraal in de campagne staat Anouk, die met de prachtige collectie van Leen Bakker haar huis steeds leuker en completer maakt
Alfred maakt campagne voor Simpel
01-05-2018 | 18:56:08
In de nieuwe Simpel-campagne kruipen de bekende vingers in de rol van special forces op jacht naar een geweldige buit
Alfred maakt campagne voor Liga
25-04-2018 | 19:35:21
LiGA heeft gekozen voor Alfred als nieuw creatief bureau. Het eerste resultaat van de samenwerking is een nieuwe merkcampagne die LiGA weer terugbrengt als hét tussendoortje van Nederland
Alfred maakt campagne voor SNS
25-04-2018 | 17:26:36
Typische Nederlanders willen altijd de beste deal. Maar onderhandelen? Dat vinden ze vaak lastig. Dat zagen we in de nieuwste tv-reclame van SNS
Alfred verwelkomt nieuw creatief team
10-04-2018 | 17:29:00
Per 3 april versterken Tim Olland (art) en Marie-Louise Diekema (copy) de creatieve vloer van Alfred. Het team komt bij ETCETERA / Red Urban vandaan, waar ze campagnes maakten voor onder andere Ben (#ananas), LINDA.Foundation en bol.com
Alfred maakt campagne voor Hertog IJs
03-04-2018 | 17:15:55
Hertog IJs lanceert deze week een campagne. De campagne werd ontwikkeld door Alfred, dat het account begin dit jaar won na een pitch
Nederlands Bakkerij Centrum en ALFRED brengen ode aan brood
27-03-2018 | 18:09:00
Al eeuwenlang heeft brood een prominente plek in onze Westerse eetcultuur. In ons land wordt er jaarlijks een flinke hoeveelheid brood geconsumeerd. Brood. Goed verhaal. is een meerjarenprogramma, dat brood tot de verbeelding laat spreken
Alfred ontwikkelt commercial rond SNS Combinatievoordeel
20-03-2018 | 12:01:00
Nederlanders vinden zichzelf behoorlijke koopmannen, maar als puntje bij paaltje komt vinden we onderhandelen maar lastig. SNS komt ze tegemoet in de nieuwe door Alfred gemaakte commercial
Joe Public pakt drie van tien finaleplekken Ster Gouden Loeki 2017
10-01-2018 | 10:08:00
De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor reclame zijn van Albert Heijn, Douwe Egberts, Gamma, Jumbo, Ohra, Plus, Volkswagen en Wereld Natuur Fonds
[Interview] Edward van de Ridder over zijn aanstelling bij Alfred
05-10-2017 | 16:10:12
Edward van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij medeoprichter was. Nu zet hij zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. We spreken hem over koffie drinken onder palmbomen, zijn liefde voor de inhoud van het reclamemaken en de digitale versplintering
Edward van de Ridder Head of Strategy bij Alfred
21-09-2017 | 08:29:31
Edward van de Ridder zet zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. Van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij mede-oprichter was
SNS kiest voor Alfred
19-09-2017 | 10:09:00
Het bureau is geselecteerd na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS
Alfred goes Bollywood voor nieuwe campagne Simpel
14-09-2017 | 07:56:00
Binnen de campagne A Simpel Story komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour
Alfred en Vijf890 creëren campagne Jumbo
29-08-2017 | 17:47:00
Tijdens de campagne rijdt een truck met hierop de echte racewagen van Max Verstappen, verpakt als een levensgrote speelgoedauto, door heel Nederland
Campagne Blue Band door MullenLowe Alfred
26-06-2017 | 09:17:00
MullenLowe Alfred maakt een nieuwe commercial voor Blue Band. In augustus zal dit ondersteund worden met een printcampagne
Doutzen Kroes en Rivella in commercial 'weg met de opsmuk op social media'
02-06-2017 | 10:31:00
De tweede Rivella-commercial met Doutzen in de hoofdrol legt wederom de link tussen het drankje zonder pretenties en het nuchtere Friese topmodel
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
Mogen mijn tanden naast de jouwe wint Six Word Story wedstrijd van Being There
22-03-2017 | 10:01:00
Mogen mijn tanden naast de jouwe, van Ivar van den Hove van Bureau Alfred is de winnaar van de wedstrijd Six Word Story en krijgt van Interbest een retourtje Cannes. Dit jaar was het thema de liefde
Alfred wint met Jumbo Ster Gouden Loeki 2016, Joe Public en DDB runners-up
26-01-2017 | 22:06:00
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2016 is Helemaal Kerst met Jumbo
[Interview] Eddy Salfischberger, Alfred: Wij zijn tot meer in staat dan tv-only
21-12-2016 | 09:33:00
Alfred heeft de Creative Press Challenge 2016 gewonnen. Het team won in 2013 ook al de eerste editie van de wedstrijd. Daarnaast gaat Alfred aan de slag met de positionering en campagne van Omoda. We spreken Managing Partner Eddy Salfischberger