Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3730972

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons
26-03-2019 | 13:17:00
Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomen door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia
Brand New Telly en Havas verantwoordelijk voor merkcampagne Lexus
01-11-2017 | 14:04:00
Door de beeldtaal laat het concept zich goed doorvertalen naar verschillende middelen. Van TVC tot 6 seconden pre-roll
[Cross Media Case 2017] Ruud de Langen over ING | #KleurHetLeven
17-03-2017 | 12:07:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare, Brand New Telly en ING zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands.
[Interview] Karlijn van Ruiten over Sourcy
24-01-2017 | 11:29:47
Sourcy is sinds lange tijd weer terug op televisie. Hiermee wil het mineraalwater meer bekendheid genereren buiten de horeca. Wij spreken met marketingmanager Karlijn van Ruiten over de Vol Nederlands Karakter-campagne, de samenwerking met Brand New Telly en het veranderende marketingklimaat
Brand New Telly creëert campagne Sourcy
23-01-2017 | 10:53:00
Sourcy. Vol Nederlands Karakter omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ tevens billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer
Sanoma|SBS, G+J Media, KPN, Albert Heijn, Mindshare en Brand New Telly winnaars Cross Media Awards 2016
21-04-2016 | 11:54:00
Sanoma|SBS en LINDA. hebben de meeste prijzen gewonnen bij de vierde editie van de Cross Media Awards.