Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4012496

FCB Amsterdam ontwikkelt campagne voor schaatssponsor easyJet
26-10-2018 | 08:58:45
FCB Amsterdam geeft startschot aan sponsoring easyJet van schaatsteam Jillert Anema met campagne Ready for take-off
FCB Amsterdam maakt campagne voor Play-Doh
11-09-2018 | 09:29:30
FCB Amsterdam maakt een campagne voor Play-Doh. De campagne is voor het eerst niet gericht is op kinderen, maar specifiek op ouders
FCB en Mastercard voorzien Amsterdam Open Air van onbetaalbare stunts
08-06-2018 | 09:58:00
Mastercard maakte in samenwerking met ID&T van Amsterdam Open Air één van de eerste festivals zonder cash en munten
FCB Amsterdam ontwikkelt Kingsday Hunt voor easyJet
01-05-2018 | 18:32:00
Tijdens Koningsdag organiseerde easyJet de Kingsday Hunt. Een speciale zoektocht tussen drie teams, geleid door team captains / influencers Sophie Milzink, Thomas van Grinsven en Iris Enthoven
FCB Amsterdam lanceert campagne Mastercard
16-03-2018 | 12:30:00
FCB Amsterdam ontwikkelt een emotionele film over een dochter en haar vader. Het verhaal is onderdeel van de Safety & Security campagne van Mastercard
FCB Amsterdam maakt NIVEA-campagne Keep Your Head Up
08-02-2018 | 14:13:49
FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor de strategie, het concept en, samen met NewAms en regisseur Jacobien van Hellemond, voor de productie van de campagne
FCB Amsterdam ontwikkelt campagne Nivea
18-12-2017 | 13:05:00
FCB Amsterdam ontwikkelde een drietal films voor Nivea. Met als thema Laat je hart spreken, creëerden zij random acts of Christmas kindness waarin mensen die wel wat hulp konden gebruiken werden gevolgd om te zien of er ook hulp wordt geboden
EasyJet kiest voor FCB Amsterdam
17-07-2017 | 15:02:00
Het bureau is verantwoordelijk voor alle socialmedia- en digital activiteiten en ontwikkelt het bureau het tweede Nederlandse deel van de geïntegreerde Why not?-campagne
FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG om kennis te delen
04-07-2017 | 07:56:33
KPMG introduceert Smart Tech Solutions: een nieuwe digitale dienst waardoor meer bedrijven gebruik kunnen maken van de collectieve kennis van KPMG. FCB Amsterdam Amsterdam tekent voor de campagne
FCB Amsterdam en ontwerper Tony Cohen aan de slag voor NIVEA
06-06-2017 | 12:22:00
Een limitededitionjurk wordt gelanceerd met een online film met Kim Feenstra. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's socialmediakanalen
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
Massimo van der Plas CCO FCB Amsterdam
12-01-2017 | 16:06:00
Vanaf 1 februari 2017 is Massimo van der Plas de nieuwe Chief Creative Officer van FCB Amsterdam. Daarmee kiest Massimo na twee jaar Etcetera voor een nieuwe uitdaging.