Tag Resultaten
Ruud de Langen MediaTransfer van het Jaar 2020
2020 was een jaar als geen ander. Niet alleen waren er veel transfers maar ook veel mensen die alleen maar weggingen en vooralsnog nergens zijn geland, daarom dit jaar ook een waarschijnlijk en hopelijk eenmalige editie van Transfer To Nowhere
MediaMonks Lab team trials use of AI in video conferencing
MediaMonks Lab team has experimented how machine learning can augment video conferencing in a bid to break from the monotony of repetitive video calls that have become the new normal during the Covid-19 times.
[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren
Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?
Verkoop Sanoma aan DPG Media is MediaOvername van het Jaar 2019
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar
Jordi van de Bovenkamp verruilt Boomerang Agency voor MediaMonks
MediaMonks maakt bekend dat het Europese creatieve team versterkt wordt door de aanstelling van Jordi van de Bovenkamp als creatief directeur
Overname van het Jaar 2018: Sir Martin Sorrell koopt MediaMonks
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Hoewel velen ervaren dat consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2018 voortschreed
Caroline van Kempen leidt kantoor MADE.FOR.DIGITAL in Kaapstad
Film- en contentproductiehuis MADE.FOR.DIGITAL, met kantoren in onder andere Amsterdam, Los Angeles en Singapore, opent een vestiging in Kaapstad. Met het kantoor verlaagt MADE.FOR.DIGITAL de drempel voor internationale producties
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jelle Kolleman over MADE.FOR.DIGITAL
Jelle Kolleman heeft het druk. Zijn bedrijf MADE.FOR.DIGITAL draait enorm goed en werd onlangs - samen met MediaMonks - overgenomen door Sir Martin Sorrell
MediaMonks opent MediaMonks Labs
MediaMonks opent een nieuwe research & developmentdivisie in Stockholm, geleid door Sander van der Vegte
Overname MediaMonks door Sir Martin Sorrell
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of WPP, of Sorrell
Coen Doolaard Client Service Director van Havana Harbor
Coen Doolaard was onder andere werkzaam bij MediaMonks als Head of Mobile en Business Director voor het Midden-Oosten
[Interview] Victor Knaap over MediaMonks en Mexico
MediaMonks opende begin dit jaar zijn elfde internationale kantoor, in Mexico-Stad. Wij spreken met Victor Knaap, CEO van MediaMonks
MediaMonks opent kantoor in Mexico
MediaMonks’ elfde internationale kantoor zal onder leiding komen te staan van Marcelo Planchart en Alexander van Rijn
Snapchat introduceert het Lens Studio Partner-programma
MediaMonks is een van de eerste creatieve partners die AR-lenzen gaat ontwikkelen voor adverteerders
MediaMonks benoemt Alexander Kraemer als experience architect
Als experience architect is Alexander verantwoordelijk voor het creëren van interactieve merk- en productbelevingen waarbij de nadruk ligt op de aansluiting tussen ruimtelijk en digitaal design
Jess Gunn & James Crossley winnaar JongeHonden-pitch Booking.com
Stichting JongeHonden verbindt jonge creatieven aan bureaus en merken. Het duo Jess Gunn & James Crossley won de openingspitch voor Booking.com
TheBoardRoom start categorieën beauty en sports
Eerder startte het filmregie- en productiehuis van MediaMonks een database met gespecialiseerde foodregisseurs
Joris Groot, Jorik Houweling, Romy van der Linden, Ciaran Woods en Naique Tanate lanceren The Good Shop
The Good Shop is een platform dat reclameprofessionals verbindt aan goede doelen en charitatieve organisaties
MediaMonks haalt tot nu toe 103 leeuwen binnen in Cannes
MediaMonks won 20 juni weer zes Cannes Lions. Drie voor Enter Sandbox voor Audi, twee voor Quest To Legoland voor Legoland Florida Resort en een voor Make A Masterpiece voor Adobe
Rijksmuseum lanceert SnapGuide
De web-app is in opdracht van het Rijksmuseum bedacht door Maak en ontwikkeld in samenwerking met MediaMonks
New Dutch Wave met meer dan 50 partners naar SXSW
New Dutch Wave brengt vanaf 12 maart meer dan 50 bedrijven en personen die laten zien waarom Nederland in de top tien van meest creatieve landen staat naar Texas
Audi and MediaMonks invite drivers to enter VR sandbox
Audi Norway have teamed up with creative agency, POL, and digital production house, MediaMonks, to bring car enthusiasts back to the sandpit for a VR driving experience
MediaMonks: Ivyrevel x Google introducing the future of fashion with Coded Couture
The digital fashion house Ivyrevel, supported by the H&M group, is proud to announce that they are partnering with Google to bring couture into the digital age with the Data Dress
MediaMonks Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google
MediaMonks is officieel benoemd als eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google in Latijns-Amerika en de Azië-Pacificregio
[Interview] Victor Knaap, MediaMonks: Focus op programmatic advertising
Victor Knaap is managing director bij MediaMonks. Hij staat op nummer 44 in DeMedia100. Wij spreken hem.