Tag Resultaten
WPP unveils cost reduction plan to tackle corona crisis
The world’s largest advertising company WPP has suspended its £950 million share buyback plan, cancelled dividends and frozen any 2020 new hires and salary increments in a raft of cost reduction measures.
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt copywriter
Wavemaker Content is een Digital Creative Agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. We maken deel uit van het wereldwijde Wavemaker-netwerk, maar hebben tegelijk een ambitieuze startupmentaliteit
[Vacatures] MediaCom zoekt een Social Media Director
MediaCom is op zoek naar een Social Media Director. Hij of zij stuurt het socialmediateam aan en leidt de commerciële groei van de afdeling. Hij of zij zorgt voor prachtige campagnes en tevreden klanten en geeft vorm aan het gehele proces
Kinetic en JCDecaux starten flexibele postercampagne Black Friday voor MediaMarkt
MediaMarkt komt in verband met Black Friday de hele week met dagelijks wisselende posters als buitenreclamecampagne. De campagne is een samenwerking van Kinetic, JCDecaux en MediaMarkt
[Onderzoek] Merkonderzoek: Netflix, YouTube en NOS grootste mediamerken
In een tijd waarin veel wordt gesproken over het imago van nieuwsmedia, claimt de NOS de derde plek in de ranglijst en is daarmee het sterkste Nederlandse mediamerk. Netflix en YouTube bezetten de eerste en tweede plek
[Vacatures] MediaCom zoekt een AV Planner
Als AV Planner ben je primair verantwoordelijk voor het ondersteunen van de Sr AV Specialist en/of AV Director op AV-planninggerelateerde zaken
IKEA kiest MediaCom voor volledige mediastrategie
MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie-inkoop en -executie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-activiteiten voor IKEA
[Vacatures] MediaCom zoekt een influencermanager (starter)
Als influencermanager ben je samen met ons team verantwoordelijk voor verschillende influencercampagnes. Jullie adviseren onze klanten over welke rol influencers kunnen spelen binnen de mediastrategie
[Vacatures] MediaCom zoekt een stagiair influencermarketing
MBA zoekt een influencermarketingstagiaire die snapt hoe Instagram werkt en weet welke influencers op dit moment helemaal happening zijn
[Vacatures] MediaCom zoekt een merk- en communicatieresearcher (starter)
Passie voor onderzoek, data en marketing? En wil je communicatiestrategieën optimaliseren voor de grootste adverteerders van Nederland op basis van slimme data-analyses en mooie onderzoeksprojecten?
[Vacatures] MediaCom zoekt een Client Lead
Ben je op dit moment een aantal jaren werkzaam als Communications Planner/Campaign Lead en toe aan de volgende stap? MediaCom zoekt per direct naar een Client Lead
Voetbalhelden van kinderen in campagne Fox Sports
FOX Sports start haar seizoensstartcampagne dit jaar onder de noemer Het begint bij FOX Sports. De campagne brengt de impact in beeld die rolmodellen en toonaangevende momenten uit het voetbal hebben op kinderen
VodafoneZiggo kiest voor WPP
VodafoneZiggo kiest voor een samenwerking met WPP. De organisatie wil hiermee de klantbeleving meer centraal stellen in al haar marketing- en communicatieactiviteiten
[Interview] Niels Langereis: Er wordt teveel nadruk gelegd op het bereik van content
Content is king en Niels Langereis is er om het koninkrijk overeind te houden. Als Managing Director van Wavemaker Content is hij elke dag bezig met het aansturen van zijn teams en is inhoudelijk verantwoordelijk voor de klantstrategieën. Wij spreken hem over de rol van content nu en in de toekomst
MediaCom wereldwijd het meest succesvol in pitches in eerste helft 2018
COMvergence analyseerde de accountwinst van mediabureaus wereldwijd. GroupM was de best presterende bureaugroep
Jasper Admiraal managing director MAKE van J. Walter Thompson Amsterdam
Jasper Admiraal vertrekt bij Initiative Tomorrow om leiding te gaan geven aan MAKE, een unit van J. Walter Thompson Amsterdam
Overname MediaMonks door Sir Martin Sorrell
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of WPP, of Sorrell
BrandZ Top 100: Google, Apple, Amazon top 3 in top 100 meest waardevolle merken
Europa doet het veel minder goed dan China en de VS. In de top 10 zien we geen enkel Europees merk terug
Kantar lanceert analysetool Analytics Practice
Met Analytics Practice integreert Kantar de analyse-capaciteiten binnen het bedrijf en brengen ze klantdata, data van derde partijen en zelf verzamelde data samen
Martin Sorrell steps down as CEO of WPP
Martin Sorrell has stepped down as Chief Executive Officer of WPP effective immediately. Roberto Quarta, Chairman of WPP, becomes Executive Chairman until the appointment of a new Chief Executive Officer
Crisis bij WPP, onderzoek naar vermeend wangedrag Martin Sorrell
De man die bekend staat als het boegbeeld van het wereldwijde reclamevak zit in de problemen en WPP ook
Richard de Jong Creative Director bij Wavemaker Content
Richard de Jong is aangesteld als Creative Director van Wavemaker. Dat maakt Niels Langereis, Managing Director bij Wavemaker Content, bekend.
Tele2 kiest voor MediaCom
Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester
Tessa van der Starre Managing Director MediaCom
In deze rol is zij verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations. Daarnaast is Michiel Houben als Managing Director van Fresh Fruit aan het MT van MediaCom toegevoegd
Letgo kiest voor Mindshare
Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie
Ogilvy & Mather acquires stake in Eightytwenty
WPP has announced that its wholly-owned marketing communications network Ogilvy & Mather, has acquired a stake in Eightytwenty Customer Experience Limited
WPP's GroupM majority stakeholder MediaCom India
The move allows MediaCom India to access and tap into the global reach and infrastructure of GroupM
[Column] Lars Krieg: Waar blijft het antwoord op Google en Facebook?
Media-exploitanten zullen de handen ineen moeten slaan in de strijd tegen Facebook en Google. Martin Sorrell (WPP) en Christian van Thillo (Persgroep) riepen hen in 2016 op om zich te verenigen. Tot op heden zien we echter nog geen beweging
Salmon (WPP) acquires Eperium
WPP announced that its global e-commerce consultancy, Salmon, has acquired Netherlands-based Eperium, a leading digital and e-commerce consultancy
FITCH acquires majority stake in StartJG Hong Kong
WPP announces that its wholly-owned operating company FITCH, a global retail and brand consultancy, has taken a majority stake in StartJG Hong Kong
WPP brengt 30 bedrijven samen in Rivierstaete Amsterdam
WPP, 's werelds grootste marketing/reclame bedrijf trekt het welbekende Rivierstaete gebouw binnen, gelegen aan de Amstel.