Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1568285

Radio 538 gebruikt kracht van DOOH met inhakers op storm
18-01-2018 | 15:51:00
Radio 538 haakte vanaf 's ochtends vroeg op ludieke wijze in op de storm met Hierrr Met Je Rekening
WerkSpot zoekt vakmannen en -vrouwen middels radiocommercial
18-01-2018 | 12:52:22
Voor de afdeling marketing is het een grote uitdaging om in deze markt vakmannen aan het platform te binden
KPN en Sven Kramer lanceren hightech schaatsstoel
18-01-2018 | 09:44:00
KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympisch kampioen Sven Kramer een hypermoderne versie van de klassieke stoel die kinderen helpt overeind te blijven op het ijs
Kleenex haakt in op griepgolf
18-01-2018 | 09:20:57
Op www.mijnkleenex.nl kunnen snotteraars een gratis Kleenex Oppepbox aanvragen, een aantal Twitteraars krijgt deze ook en er rijdt een Kleenex Oppepbus rond
Spelletjes spelen met Chocomel en a friend of mine
09-01-2018 | 16:21:18
Chocomel is samen met creatief bureau a friend of mine op zoek gegaan naar een wintertraditie voor de maanden na de feestdagen
Blauw Gras aan de slag voor Bavaria
09-01-2018 | 13:53:43
Het Amsterdamse bureau zal de Brabantse familiebrouwer ondersteunen op het gebied van social media en campagnes
Boomerang Agency ontwikkelt campagne voor Squla
09-01-2018 | 12:08:22
In de eerste maanden van 2018 lanceert Squla een nieuwe campagne die onder andere bestaat uit een tv-commercial en verschillende socialmedia-uitingen
[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea
08-01-2018 | 14:54:00
Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland
KBS New York ontwikkelt tv-commercial Monsterboard.nl
08-01-2018 | 10:20:00
KBS New York verzorgde het concept en de creatie van Monsterboard's nieuwe tv-commercial binnen de huidige merkcampagne. De tv-commercial is live te zien op landelijke televisie en via online video op diverse websites
KesselsKramer ontwikkelt campagne voor jarig Jantje Beton
04-01-2018 | 10:55:04
De campagne is te zien op print en tv. De website, jantjebeton.nl, is ontworpen en ontwikkeld door Just
N=5 ontwikkelt campagne LOI
03-01-2018 | 11:50:00
Voor de uitrol ontwikkelde N=5 een videocontent-ecosysteem, waarvoor het, naast TVC’s, 40 kortere video’s opnam met oud LOI-studenten
Dawn verzorgt rebrandingscampagne Belsimpel.nl
02-01-2018 | 10:16:45
Dawn verzorgt de rebrandingscampagne van Belsimpel.nl waarin de term De Belsimpel Methode wordt gevoerd
Justlease en Toyota lanceren campagne What’s your drive? met Ireen Wüst
28-12-2017 | 15:40:45
Private lease-aanbieder Justlease en Toyota lanceren in aanloop naar de Olympische Winterspelen van 2018 in Pyeongchang de campagne What’s your drive?
Lexa.nl start Europese merkcampagne Little Details, Great Stories
27-12-2017 | 09:57:00
De campagne start op tv en online, zal begin 2018 ook op de radio te horen zijn en blijft zich in de loop van 2018 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits
Eneco lanceert campagne rondom duurzaamheid
26-12-2017 | 14:48:29
Eneco sluit het jaar af met een campagne waarin het bedrijf mensen wil inspireren en helpen om hun eigen huis te verduurzamen; door zelf slimmer met energie om te gaan
JCDecaux ondersteunt kerstspecial Stadshart Amstelveen met uitgebreide campagne
22-12-2017 | 13:11:00
Stadshart Amstelveen promoot zijn Wintervillage en extra opening op Tweede Kerstdag met een OOH-kerstspecial, gecreëerd door onder andere JCDecaux. Op een abri in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Natwerk lanceert YoufoneTV-campagne
22-12-2017 | 12:04:00
Youfone lanceert een campagne, waar een opvallende tv-commercial deel van uitmaakt. Aanleiding hiervoor is YoufoneTV, de alles-in-één videodienst die de Rotterdamse challenger onlangs lanceerde
Joe Public maakt eindejaarscommercial voor GAMMA
22-12-2017 | 10:03:00
Joe Public Take-Away Advertising maakt voor GAMMA een commercial die inspeelt op een mijlpaal die menig ouder zal herkennen of vrezen; het moment dat je kind het ouderlijk huis verlaat
Tosti Creative marketingcommunicatiebureau Fit For Free
21-12-2017 | 09:12:30
Tosti Creative is komend jaar verantwoordelijk voor de campagnes van de fitnessketen. De samenwerking wordt afgetrapt met de campagne Daar doe ik het voor
Icemedia ontwikkelt digitale campagne voor GAMMA
19-12-2017 | 16:33:24
De campagne speelt in op het feit dat doe-het-zelvers vaak niet over het juiste gereedschap beschikken om de klus te klaren
Oranjeboom en Johnny Loco samen in campagne Add Some Dutch
19-12-2017 | 12:17:04
Hoewel het merk oerHollands is, zie je Oranjeboom vooral in het buitenland. Uit de recente campagne blijkt echter duidelijk dat het bier zijn roots niet is vergeten. Add Some Dutch wordt dan ook echt een ode aan Nederland
FCB Amsterdam ontwikkelt campagne Nivea
18-12-2017 | 13:05:00
FCB Amsterdam ontwikkelde een drietal films voor Nivea. Met als thema Laat je hart spreken, creëerden zij random acts of Christmas kindness waarin mensen die wel wat hulp konden gebruiken werden gevolgd om te zien of er ook hulp wordt geboden
KWF vormt verlicht hart door duizenden lampionnen
18-12-2017 | 09:36:00
Op vrijdag 29 december verlicht KWF Kankerbestrijding een hart van duizenden lampionnen. Op de lampion wordt met de hand de naam van een dierbare geschreven. Zo denken we tijdens de laatste dagen van het jaar aan mensen die er niet meer zijn
Coebergh lanceert kerstcampagne Rituals
18-12-2017 | 09:15:00
Op woensdag 13 december startte de kerstcampagne Open Your Heart, in het teken van schoonheid en diversiteit, van Rituals op station Amsterdam Centraal. De campagnefotograaf maakte op het station zwartwit portetfoto's van reizigers en voorbijgangers
BureauZUID en DEAR lanceren campagne voor Bruynzeel Keukens
15-12-2017 | 14:06:00
Bruynzeel Keukens introduceert de campagne ‘Een keuken die alléén bij jou past’. Het merk wil aangeven dat ieder mens een andere keuken verdient
Bolsius, Hero en Baarsma kiezen voor nu:amsterdam
14-12-2017 | 08:56:00
Voor Baarsma Wines ontwikkelde nu:amsterdam nieuwe concepten, zoals een brand story en identiteit voor Southern Creek
Hammerfest lanceert sexting-campagne voor Qpido en Gemeente Amsterdam
12-12-2017 | 14:07:00
De campagne roept ouders om hun kinderen te beschermen tegen de risico’s van socialmedia-apps door samen het gesprek aan te gaan
BOOMERANG ontwikkelt campagne UNICEF
11-12-2017 | 11:44:00
Boomerang heeft voor UNICEF de wintercampagne #MEERDANEENDEKEN ontwikkeld. In een tv-commercial roept de hulporganisatie Nederlanders op om een donatie te doen
TeamNL start campagne ‘Zo doen we dat’
08-12-2017 | 15:14:08
Deze week start NOC*NSF een TeamNL-campagne, waarin iedereen kan zien hoe de Nederlandse topsporters tot grootse prestaties komen
[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman
08-12-2017 | 10:07:00
Bloemenbureau Holland heeft in samenwerking met The Gardeners een onlinevideocampagne opgezet voor Mooiwatplantendoen.nl. Hierin verovert mannenman Maxim Hartman de harten van vrouwen met verschillende planten
Vandebron start campagne om suf imago duurzaamheid te doorbreken
08-12-2017 | 09:27:00
Duurzame energiemarktplaats Vandebron zet geitenwollen sok op voetstuk
Roorda lanceert College voor de Rechten van de Mens campagne
08-12-2017 | 09:00:00
Zondag 10 december is het De Internationale dag van de Mensenrechten. Het College voor de Rechten van de Mens start die dag een landelijke campagne over mensenrechten in Nederland
Bol.com lanceert kersthuis
07-12-2017 | 10:22:00
Om het ultieme kerst- en thuisgevoel te creëren, lanceert bol.com dit jaar het bol.com kersthuis; een contentplatform dat volledig in het teken staat van de feestdagen
Kult & Ace neemt Novel over
05-12-2017 | 16:45:00
Millennial consultancy Kult&Ace neemt millennialbureau Novel over per 1 januari. De twee Amsterdamse bureaus beschikken over een wederzijds aanvullende expertise in jongerencommunicatie
180 Kingsday lanceert campagne voor Peaks
04-12-2017 | 13:49:00
Startup Peaks en creatief bureau 180 Kingsday lanceren de campagne Be smarter with your money, waarmee het beleggingsplatform en de bijbehorende app worden geïntroduceerd aan een Nederlands publiek
McDonald's start campagne Cadeau Kalender
01-12-2017 | 12:23:00
McDonald’s start de decembermaand met de Cadeau Kalender. McDonald’s geeft haar gasten tijdens deze maand iedere dag een ander cadeau: kortingen, wannahaves en de mooiste prijzen
N=5 ontwikkelt nieuwe positionering Aidsfonds
01-12-2017 | 10:25:00
Aidsfonds heeft in samenwerking met N=5 een nieuwe positionering ontwikkeld. Met de liefde als kern. Met deze nieuwe positionering keert Aidsfonds terug naar de essentie van het merk: alle liefdes beschermen tegen de gevolgen van aids
Clear Channel kiest nieuwe marktbenadering
01-12-2017 | 09:39:00
We optimize your outdoor campaign is de nieuwe slogan van Clear Channel Nederland. Met de focus op People & Places, Insights en Create wil Clear Channel haar marktpositie verstevigen
Margriet start met campagne #ikgeefomje
30-11-2017 | 11:18:50
Margriet start vandaag met de landelijke actie #IKGEEFOMJE. Met deze campagne wil Margriet het belang van aandacht en erkenning voor elkaar benadrukken
Energize ontwikkelt merkcampagne Nationale Vacaturebank
29-11-2017 | 15:25:00
In alle uitingen wordt keer op keer bevestigd dat Nationale Vacaturebank meer is dan enkel een vacaturesite
Zino Davidoff kiest Burst als global digital partner
24-11-2017 | 12:27:42
Het luxemerk Zino Davidoff, bekend van onder meer Cool Water, heeft voor Burst gekozen om hun nieuwe wereldwijde platform te realiseren. Burst won de internationale pitch waarbij ook bureaus uit Londen en Wenen betrokken waren
Nuon lanceert contentformat Energie van waarderen
24-11-2017 | 11:55:00
In de laatste tv-commercial van de Luisteren geeft energie-campagne staat waarderen centraal. Met Energie van waarderen gaat Nuon een stap verder
Consuwijzer start social mediacampagne
24-11-2017 | 10:26:00
The Odd Shop ontwikkelde voor Consuwijzer een social mediacampagne die consumenten waarschuwt voor de risico’s van het kopen via social media
Claartje Rose lanceert campagne in samenwerking met HP
23-11-2017 | 10:43:00
Vandaag lanceert influencer Claartje Rose een video als ode aan haar moeder en alle mooie herinneringen die ze samen hebben
Radiozenders starten campagne voor radioreclame: Radio ráákt
23-11-2017 | 09:02:00
De Nederlandse radiostations zijn een radiocampagne gestart om het eigen reclamemedium te promoten. De campagne heeft als doel adverteerders te overtuigen van de kracht van radio om doelgroepen emotioneel te raken
Verfwinkel.nl kiest TCC & The Fightclub
21-11-2017 | 13:10:00
Na een uitgebreide oriëntatie heeft Verfwinkel.nl zijn communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub
89 goede doelen kiezen voor Roorda
20-11-2017 | 11:38:00
89 CBF erkende goede doelen starten een gemeenschappelijke campagne met als doel mensen te inspireren het gesprek over nalaten aan te gaan. Roorda Reclamebureau won het account na een pitch
Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA
15-11-2017 | 23:06:00
De Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een spectacular op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet
[Interview] Beerwulf wint The Pitch van De Persgroep
15-11-2017 | 12:34:00
De Persgroep liet onlangs (media)bedrijven en creatieven pitchen voor een uitgebreide campagne. De winnaar is Beerwulf (Heineken) die met een pitch van Media Reverse wist te overtuigen. We spreken Marc Scholten (marketeer Beerwulf), Lauren van der Heijden (directeur corporate sales De Persgroep) en Sjors Kroon (oprichter Media Reverse) over de The Pitch-concurrenten en buurten bij de brouwer
Natwerk en Solidaridad lanceren campagne
14-11-2017 | 16:16:00
Solidaridad lanceert in samenwerking met Natwerk de campagne Een wereld zonder koffie
De Bijenkorf onthult interactieve etalages
10-11-2017 | 14:36:00
De Bijenkorf heeft haar etalages voor het feestseizoen onthuld. Nieuw dit jaar zijn enkele interactieve etalages
VUUR ontwikkelt employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts
10-11-2017 | 13:58:58
Creatief bureau VUUR heeft de nieuwe employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts ontwikkeld. Impact staat hierin centraal
Imagocampagne Duik in Den Haag gelanceerd
09-11-2017 | 12:19:29
Den Haag heeft op ludieke wijze een internationale campagne gelanceerd, waarmee de stad zich nog duidelijker op de kaart wil zetten als stad aan zee
KPN lanceert campagne Hoe overleef ik mijn eerste mobiel?
09-11-2017 | 09:11:00
Kinderen krijgen steeds jonger hun eerste mobiele telefoon. Over het gebruik bestaan veel vragen en onduidelijkheden, bij zowel ouder als kind. KPN helpt het gesprek aan te gaan
Lidl in Goede Tijden, Slechte Tijden
06-11-2017 | 15:20:00
Vanaf 6 november strijkt supermarktketen Lidl neer in Meerdijk, de woonplaats van alle personages in Goede Tijden, Slechte Tijden
Digitaal label VIVAT officieel van start
06-11-2017 | 11:34:00
NowGo, het digitale label van VIVAT, lanceert eerste commercial. De commercial voor autoverzekeringen is de eerste in een reeks die online te zien is
FITGIRLS lanceert #LETSGETREAL campagne
06-11-2017 | 11:16:00
FITGIRLS lanceert de campagne #LETSGETREAL, waarin het bespreekbaar wil maken wat er echt door het hoofd van de vrouw gaat, en hoe ze naar zichzelf kijkt
Lidl in Goede Tijden, Slechte Tijden
06-11-2017 | 09:52:00
Vanaf 6 november strijkt supermarktketen Lidl neer in Meerdijk, de woonplaats van alle personages in Goede Tijden, Slechte Tijden. De supermarktketen wil zichzelf hiermee als werkgever op de kaart zetten
[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 17:26:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
Havas Lemz ontwikkelt campagne voor slimme chatbot van Amsterdam Marketing
03-11-2017 | 11:58:00
Het culturele aanbod in Amsterdam is enorm. Daarom komt Amsterdam Marketing met een oplossing; Goochem, de slimme culturele chatbot
KesselsKramer maakt sterrenstof campagne voor NEMO
03-11-2017 | 11:29:00
Ter aankondiging van de nieuwe tentoonstelling Leven in het heelal lanceert NEMO Science Museum een campagne die de geschiedenis van het heelal vertelt
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 10:02:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
INDIE maakt FBTO campagne
02-11-2017 | 17:02:00
Ondanks alle beschikbare bronnen van data kent een verzekeraar zijn klanten niet zo goed als zijzelf. Daarom biedt FBTO mensen de mogelijkheid om zelf hun ideale verzekering samen te stellen.
Qban maakt campagne Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever
02-11-2017 | 15:05:00
Voor de jaarlijkse Doe maar lekker duurzaam-campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld
XYZ Branding Agency maakt campagne Willem de Kooning Academy
02-11-2017 | 09:31:58
XYZ Branding Agency lanceert de jaarlijkse recruitmentcampagne voor de open dagen van de Willem de Kooning Academy
Brand New Telly en Havas verantwoordelijk voor merkcampagne Lexus
01-11-2017 | 14:04:00
Door de beeldtaal laat het concept zich goed doorvertalen naar verschillende middelen. Van TVC tot 6 seconden pre-roll
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Thuiswinkel.org en Grey Amsterdam lanceren campagne tegen frauduleuze webshops
01-11-2017 | 11:43:13
Thuiswinkel.org lanceert in samenwerking met Grey Amsterdam de campagne Voorkom een online shoppingfail, waarin consumenten bewust worden gemaakt van de risico’s van online shoppen
The Others ontwikkelt introductiecampagne VVV Cadeaukaart
31-10-2017 | 16:42:59
Na 42 jaar wordt de papieren VVV cadeaubon vervangen door een plastic kaart. The Others Creativity is geselecteerd om de kaart te voorzien van een nieuwe identiteit
Volvo Trucks start veiligheidscampagne
31-10-2017 | 15:13:00
Met de inzet van veiligheidsdemo’s wil Volvo Trucks naast aandacht vragen voor de verkeersveiligheid ook bewustwording creëren bij vrachtwagenchauffeurs en medeweggebruikers
Smarthouse Films maakt documercial voor Dubai’s grootste adverteerder
31-10-2017 | 12:25:39
De film is in twee weken tijd meer dan 5,7 miljoen keer bekeken, ontving 55.000 likes en is 11.000 keer gedeeld
SIRE viert 50-jarig jubileum met campagne Luister naar de toekomst
31-10-2017 | 11:33:00
De campagne is ontwikkeld door Dawn en gerealiseerd in samenwerking met Halal. Het PR Bureau is verantwoordelijk voor de doorvertaling naar de Nederlandse media
Campagne #30.000perdag van start
31-10-2017 | 10:41:00
Om de complexe wereld van medische isotopen (die worden gebruikt bij de behandeling van kanker) in beeld te brengen, is het platform 30.000perdag.nl gelanceerd
FNKE maakt campagne in4nite
30-10-2017 | 12:16:00
In4nite is een samenwerking tussen multinational Low & Bonar en tien designers en is te zien op de Dutch Design Week 2017
Looye Kwekers zet samen met Burst in op digitalisering
25-10-2017 | 12:05:57
De online strategie en roadmap die door Burst is ontwikkeld, zorgt ervoor dat Looye Kwekers de internationale gebruikers beter kan bedienen.
Vacaturesite Indeed introduceert campagne Ga voor groots
25-10-2017 | 11:34:30
De vacaturesite Indeed introduceert een campagne die een van de laatste taboes rondom recruitment aanpakt – namelijk onbewuste vooroordelen tijdens sollicitaties.
Maxim Hartman in Mooiwatplantendoen.nl-campagne The Gardeners
24-10-2017 | 12:08:00
The Gardeners is verantwoordelijk voor het creatieconcept, productieconcept, pr-traject en socialmediamanagement van de campagne
Cheil lanceert campagne voor Samsung Galaxy
24-10-2017 | 11:22:00
Vandaag presenteert Cheil Amsterdam Switch to Galaxy, een nieuwe campagne voor Samsung waarin het creatieve bureau laat zien dat switchen naar de Galaxy S8/Note8 makkelijker is dan gedacht
George Baker in campagne Lidl en Joe Public
23-10-2017 | 09:39:44
In de Lidl-campagne worden de verse broodjes van de supermarktketen aangeprezen door George Baker met het nummer Lidl Brown Bag
CLUSE en GreatQuestion! lanceren campagne met Negin Mirsaheli
20-10-2017 | 12:43:00
Horlogemerk CLUSE en digital pr & comms agency GreatQuestion! lanceren deze week de campagne voor de limited edition gift box, ontworpen door top influencer Negin Mirsaheli.
epidemie ontwikkelt campagne voor noise-canceling van AKG
20-10-2017 | 10:26:00
De campagne bestaat uit vijf printuitingen en een online commercial. Door het zogeheten time lapse-effect komen de hoofdpersonen los van hun omgeving en vergeten zij de wereld om zich heen.
Funkel ontwikkelt campagne voor KVGN ‘Minder CO2. Wij doen mee.’
20-10-2017 | 09:54:00
De Koninklijke Vereniging Gasproductiebedrijven Nederland is een campagne gestart om het belang van de reductie van CO2-uitstoot onder de aandacht te brengen.
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 15:23:00
We spreken met Katrien Kloos, communicatieadviseur Fair Trade Original over de branded content campagne
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 11:18:00
De Aziatische campagne was voor Fair Trade Original aanleiding om een samenwerking aan te gaan met Makkie Mulder, hoofdredactrice van delicious., en Patrick van Hooy van Value Zipper
[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen
19-10-2017 | 08:50:00
Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat
BeyenMeyer werkt voor Plantina
18-10-2017 | 10:04:31
Het bureau ontwikkelde een campagne waarin de door Plantina gesponsorde sporters centraal staan. De print- en onlinecampagne is vanaf eind oktober zichtbaar.
Libressecampagne breekt lans voor menstruatie
17-10-2017 | 15:48:46
In een online campagne laat Libresse echt bloed zien. In de campagnevideo #BLOODNORMAL toont Libresse verschillende scenario’s uit het leven van menstruerende meisjes
Code D'Azur lanceert campagne ABN AMRO
17-10-2017 | 15:18:00
In de campagne Spaarverslimmers activeert ABN AMRO mensen te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Chiquita kleurt label roze voor Oktober Borstkankermaand
12-10-2017 | 11:58:10
Chiquita wil met de campagne het onderwerp borstkanker onder de aandacht brengen van een breed publiek
Influencercampagne Another City Trip moet bezoekers naar Eindhoven trekken
12-10-2017 | 11:30:00
De internationale influencercampagne Another City Trip is een initiatief van citymarketingorganisatie Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
De Correspondent lanceert campagne Schuldvrij!
11-10-2017 | 11:21:00
De makers van de Human-documentaireserie Schuldig en De Correspondent lanceren op 16 oktober de campagne Schuldvrij!
Alzheimer SOCKS-campagne leidt al tot 50.000 Helden op Sokken
10-10-2017 | 11:06:00
Sinds de start van de Alzheimer SOCKS-campagne op 21 september zijn er al ruim 50.000 paar verkocht. Daarmee is het doel van de campagne over de helft
Reclamebureau Mr. Brand lanceert campagne voor Leen Bakker
09-10-2017 | 10:58:00
Mr. Brand ontwikkelt campagne voor woonwarenhuis Leen Bakker. De campagne wordt ondersteund op tv, online, bioscoopreclame, de folder en winkelmaterialen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
DDB & Tribal ontwikkelt de KLM Flight Upgrader en VR-experience
06-10-2017 | 09:59:00
KLM lanceert een virtual reality experience waarmee passagiers van budget airlines toch nog enig plezier kunnen beleven aan hun vlucht: de KLM Flight Upgrader
178 ontwikkelt huisstijl en campagne Amsterdamse Bostheater
05-10-2017 | 15:46:14
Het Bostheater vroeg 178 een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen die de bekende plek in het Amsterdams Bos zou neerzetten als culturele hotspot
Vodafone neemt afscheid van merkclaim Power to you
05-10-2017 | 13:28:54
Vodafone neemt wereldwijd na negen jaar afscheid van Power to you als merkclaim en omarmt The Future is Exciting. Ready?
Wubbe maakt campagne Fleurop
05-10-2017 | 10:45:34
Met de campagne zet Fleurop haar begin dit jaar gekozen strategie voort. Wubbe is verantwoordelijk voor de creatie
Herpositionering De Staatsloterij
04-10-2017 | 15:26:00
De 10e kan het gebeuren… is de eerste campagne binnen de herpositionering van het merk
Goud Uberconnected ontwikkelt campagne Meest Toegankelijke Gemeente 2018
04-10-2017 | 14:59:00
De campagne wordt gecommuniceerd door middel van social media, actiewebsite, print, pr en free publicity
Praxis en NOISE ontwikkelen campagne voor de makers
04-10-2017 | 09:45:00
In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de geïntegreerde Praxis-campagne om.
Tribal DDB ontwikkelt Beheerd Beleggen film voor Nationale-Nederlanden
03-10-2017 | 10:45:00
Tribal DDB Worldwide, Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Donald Duck Weekblad zet lezers centraal in jubileumcampagne
02-10-2017 | 17:01:44
De campagne werd in samenwerking met NOISE ontwikkeld en is onder meer te zien via HAH, online, radio, OOH en in advertenties
SIRE 50 jaar
28-09-2017 | 10:42:00
Op 30 oktober viert Stichting Ideële Reclame (SIRE) haar vijftigjarig jubileum in het Tropenmuseum en het KIT, Koninklijk Instituut voor de Tropen
Spike-campagne van start met Melvin Manhoef en Remy Bonjasky
27-09-2017 | 11:36:59
Viacom Benelux-zender Spike lanceerde haar eerste commercial in een grootschalige campagne voor het kickboksgala Spike Presents: WFL - Final 16
[Interview] Lauren van der Heijden over The Pitch van de Persgroep
27-09-2017 | 11:03:00
De Persgroep heeft een pitch uitstaan voor adverteerders. Wie de beste campagne instuurt, wint 300.000 euro aan campagnebudget. We spreken met een van de juryleden: Lauren van der Heijden, directeur corporate sales van de Persgroep
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
26-09-2017 | 14:11:38
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers
Ben en KNGF Geleidehonden starten campagne BennieBlind
26-09-2017 | 13:53:29
Afgeleid raken door je smartphone in het verkeer zorgt ervoor dat er inattentional blindness optreedt; een onbewuste, tijdelijke blindheid voor je omgeving
Special Liliane Fonds met Jaap Jongbloed uitgezonden op NPO 1
26-09-2017 | 12:55:39
In het tv-programma Ik Gun Geluk reizen twee Nederlandse ouderparen samen met Jaap Jongbloed af naar de Filipijnen
Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Qban en Het PR Bureau ontwikkelen campagne Zilveren Kruis
26-09-2017 | 10:56:31
De campagne rond de nieuwe dienst Zorgverkenner is te zien en horen op televisie, billboards, online en radio
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Starcom en Cheil lanceren Instagram Stories Canvas voor Samsung
22-09-2017 | 10:15:14
De Rulebreakers campagne voor de Samsung Galaxy S8 laat zien dat grenzen steeds verlegd kunnen worden, nu met Instagram Stories Canvas
RUMAG introduceert De Social Media Politie
21-09-2017 | 11:53:00
RUMAG start met een format om socialmediagebruik in het verkeer aan te pakken. Het programma De Social Media Politie gaat op zoek naar smartphonemisbruikers in het verkeer
Progress Communications wint Global SABRE PR Award
21-09-2017 | 10:47:00
Progress Communications heeft een Global SABRE PR Award gewonnen voor de Microsoft-campagne met de boyband B-Brave voor veilig internetgebruik
First Day of Spring maakt campagne #thisisourhouse voor Absolut
19-09-2017 | 16:24:00
De campagne trapt af met een video waarin Amsterdamse nachticonen aandacht vragen voor het fundament van housecultuur
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
17-09-2017 | 15:02:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’
15-09-2017 | 10:07:00
Nuon geeft met klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
14-09-2017 | 13:19:00
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
Yune ontwikkelt nieuwe online videocampagne voor BMW
14-09-2017 | 08:55:00
Content marketingbureau Yune maakt de nieuwe videocampagne voor BMW Nederland. De campagne draait om de innovatieve Steptronic automaat
Alfred goes Bollywood voor nieuwe campagne Simpel
14-09-2017 | 07:56:00
Binnen de campagne A Simpel Story komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour
Novel ontwikkelt videoserie voor De Nieuwe Kerk
13-09-2017 | 08:38:00
De Nieuwe Kerk Amsterdam presenteert de tentoonstelling We Have a Dream. Gandhi. King. Mandela. waarvoor millennialbureau Novel een serie video’s ontwikkelde
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
13-09-2017 | 06:21:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Hornbach start met thuisbrengservice
12-09-2017 | 13:34:00
Hornbach zegt de hele zomer al 'sorry' voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids.
Whiskas viert feest in kattencafé
12-09-2017 | 07:30:00
De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten, die vaak voor een lekkere maaltijd langskomen. Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de complete locatie om tot een eetcafé voor mens én kat
Paul Haenen speelt dubbelrol in nieuwe campagne Pricewise
12-09-2017 | 07:07:00
Op dinsdag 12 september gaat een serie gloednieuwe Pricewise commercials van start. Met een dubbele hoofdrol voor Paul Haenen als Bob en Emmy, karakters die in de jaren negentig te zien waren bij de VPRO
Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 | 06:22:00
Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Etcetera maakt commercial voor Reaal
11-09-2017 | 08:54:00
Freek Vonk speelt een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in de commercials is echter niet weggelegd voor de bekendste TV-bioloog van Nederland, maar voor zijn moeder: Saskia Vonk
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Ogilvy Amsterdam zet Philips Hue internationaal in de spotlights
07-09-2017 | 07:22:00
De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan ad en werd gemaakt door rising star regieduo Dent de Cuir. De film laat op impactvolle manier zien hoe Philips Hu dagelijkse momenten bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds
06-09-2017 | 12:23:00
Via een Lip Sync Challenge worden Nederlanders door ZZF opgeroepen om mee te doen aan een wereldrecordpoging om de langste muziekvideo ter wereld te maken
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Knab
06-09-2017 | 10:12:00
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden satire voor zomercampagne innocent drinks
06-09-2017 | 09:15:00
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden een minidocu voor innocent drinks. In de video volgen we antiheld Tom die elke kans aangrijpt om de wereld een klein beetje beter te maken
[Column] Remco Klöters: Jesse Klaver ontrafeld
05-09-2017 | 11:52:00
Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld
Selmore komt met nieuwe film voor Prominent
05-09-2017 | 10:46:01
Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat
WOMEN Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne
04-09-2017 | 09:45:00
Vanaf vandaag roept WOMEN Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht
Groen & Kool ontwikkelt campagne voor CCV
01-09-2017 | 12:15:14
Groen & Kool maken de merkcampagne Voorkom pauze. Ze laten letterlijk zien én horen wat er gebeurt als klanten niet meer kunnen betalen
KWF start collecteweek met innovatieve collectebussen
01-09-2017 | 09:15:42
KWF introduceert een collectebus waarmee op 3 manieren geld kan worden gegeven: contactloos, met pin en contant
8 miljoen gesprekken-campagne VEA afgeblazen
30-08-2017 | 10:59:00
De campagne 8 miljoen gesprekken, een initiatief van onder andere de VEA, is afgeblazen. De samenwerking tussen bureaus bleek te lastig
Selmore ontwikkelt internationale campagne voor Sixt
30-08-2017 | 10:48:11
Selmore ontwikkelde samen met de Zweedse Hobby Film-regisseur Magnus Renfors drie nieuwe films
Alfred en Vijf890 creëren campagne Jumbo
29-08-2017 | 17:47:00
Tijdens de campagne rijdt een truck met hierop de echte racewagen van Max Verstappen, verpakt als een levensgrote speelgoedauto, door heel Nederland
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée
29-08-2017 | 11:05:00
Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren
Winnaar SEAT’s Pitch and Ride-campagne bekend
29-08-2017 | 10:38:00
De jury was erg onder de indruk van het idee van Koen Brouwer en zijn vrienden. Ze ontwikkelden biologisch afbreekbare oordopjes met bloemzaadjes erin
Kipling lanceert internationale merkcampagne in samenwerking met DDB & Tribal
29-08-2017 | 09:13:00
Kipling, het merk dat bekend staat om haar iconische casual tassen en aap, heeft DDB & Tribal, Amsterdam verkozen tot lead agency voor alle internationale campagnes
These Days ontwikkelt tv-campagne voor Palm bier
29-08-2017 | 08:46:00
In de nieuwe tv-campagne van Palm staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee wil de brouwer laten zien wat Palm zo bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt campagne DFDS Seaways
28-08-2017 | 11:23:35
DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen die zich richt op consumenten die buiten de schoolvakanties reizen
Campagne Nationale-Nederlanden van JWT
28-08-2017 | 09:50:00
Nationale-Nederlanden komt met een reeks portretten van Nederlanders voor haar najaarscampagne die is gecreëerd door J. Walter Thompson Amsterdam
L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 | 12:28:00
Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn
D-reizen lanceert Facebookcampagne
23-08-2017 | 11:11:47
De campagne start op 26 augustus om 12.00 uur met een livestream op Facebook. Er zijn vier reischeques ter waarde van 1000 euro te winnen
Beekse Bergen kiest voor Today is Canday
22-08-2017 | 12:59:00
De Beekse Bergen staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, het start met het aanbieden van 200 accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten
N=5 ontwikkelt campagne voor XS4ALL
22-08-2017 | 10:43:00
N=5 is verantwoordelijk voor de strategie en bedacht het concept. Het schakelde voor Wonders of the Web onder meer programmamakers en researchers in van VPRO Tegenlicht, Zomergasten en het NOS Journaal
Bavaria strikt Maradona voor remake commercial
18-08-2017 | 14:04:00
Op verzoek van Bavaria heeft Maradona een remake opgenomen van Bavaria's spraakmakende commercial voor Bavaria 0.0 uit 1993 met Marco van Basten in de hoofdrol
The North Face lanceert campagne Walls Are Meant For Climbing
18-08-2017 | 12:43:00
Campagne laat zien dat muurklimmen draait om vertrouwen en samenwerking
Hong Kong Amsterdam creëert campagne Nederlands Film Festival
15-08-2017 | 11:13:00
Het creatieve bureau ontwikkelde de campagne Je weet niet wat je ziet, waarvoor samengewerkt is met regisseur Madja Amin en fotograaf Sophie Hemels van Cake Film & Photography
Cabaretier Rob Scheepers en Sigma lanceren anti-reviewvideo
14-08-2017 | 11:55:00
Om onze ongefundeerde afhankelijkheid van reviews aan de kaak te stellen, lanceert Scheepers samen met Sigma Coatings een anti-review videoop stopmetvergelijken.nl
LEWIS, ACHTUNG! en Adobe genomineerd voor Digital Communications Awards
14-08-2017 | 09:45:00
LEWIS en ACHTUNG! mcgarrybowen zijn twee keer genomineerd voor The Hovering Art Director, een campagne voor Adobe
Sanne Vogel regisseert campagne Woedend! voor Soa Aids Nederland
14-08-2017 | 08:56:03
In de door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft
Spotify lanceert playlist generator voor jubilerend Lowlands
09-08-2017 | 14:13:13
Lowlandsfans kunnen hun eigen Spotifyplaylist aanmaken met hun favoriete Lowlandsoptredens van de afgelopen 25 jaar
Stichting Nederland Schoon lanceert online strandvideo
09-08-2017 | 12:16:30
Drie weken geleden hebben honderden mensen op tientallen stranden samengewerkt aan een project dat vanuit een helikopter is gefilmd
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Elkeplek.nl start miljoenencampagne voor meer bekendheid
01-08-2017 | 10:48:18
Elkeplek.nl is een boekingsplatform dat plaats biedt aan ieder type recreatiebedrijf in Nederland
[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE
27-07-2017 | 16:13:00
SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm
Boomerang Agency creëert Unbox Your Life-video Samsung
27-07-2017 | 12:06:00
Het concept en de realisatie van de video zijn afkomstig van Boomerang Agency, met technische realisatie van StoryTEQ
Gemeente Den Haag kiest Weber Shandwick
27-07-2017 | 11:42:00
Weber Shandwick zal zich bezighouden met de ontwikkeling en uitrol van een strategische B2B-communicatiecampagne
Natwerk ontwikkelt B2B-campagne Port of Amsterdam
27-07-2017 | 10:58:10
Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de campagne The Greatest Port You Never Thought Of
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne
Kröller-Müller Museum en Lukkien lanceren First Time Vloggers
25-07-2017 | 14:01:00
Het Kröller-Müller Museum ontwikkelde samen met Lukkien vernieuwende promotiefilms voor de internationale markt
Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 | 11:20:00
Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking
Grey Amsterdam maakt SIRE-campagne
25-07-2017 | 10:46:00
SIRE lanceert de campagne Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn?. Met deze campagne wil SIRE opvoeders aan het denken zetten over hoe ze met jongens omgaan
Iris Amsterdam creates campaign Ella’s Kitchen
24-07-2017 | 11:55:31
The integrated campaign contains a targeted EDM series, amplified by a collection of online films, print and social media executions
Wakker Dier start tv-campagne tegen kiloknallers Emté
24-07-2017 | 09:16:00
Emté eindigde afgelopen half jaar hoog in de kiloknaller-ranglijst van Wakker Dier en is daardoor doelwit van de campagne
HEMA en XXS Amsterdam ♥ iedereen
21-07-2017 | 09:09:00
HEMA houdt van iedereen. Zonder vooroordelen. En dat wil HEMA dit jaar tijdens Pride Amsterdam op een bijzondere manier uitdragen
Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
20-07-2017 | 14:24:00
De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Europcar kiest voor Winkelman en Van Hessen
18-07-2017 | 11:16:00
In de campagne heeft het internationale thema Moving your way een lokale invulling gekregen: Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder
Desperados klopt aan bij Natwerk voor Be the Party Starter-campagne
17-07-2017 | 16:07:00
Natwerk is verantwoordelijk voor de strategie en de campagne Be the Party Starter van biermerk Desperados
[Interview] Marc Oosterhout over praatjes met vreemden en 8 miljoen gesprekken
17-07-2017 | 13:50:00
De creatieve industrie is in samenwerking met 4 en 5 mei Amsterdam een campagne gestart om mensen met elkaar te verbinden. Omdat mensen steeds meer over elkaar praten, in plaats van met elkaar. We spreken Marc Oosterhout, voorzitter van de VEA, over 8 mln. gesprekken
Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 | 12:11:15
Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
BrandBase lanceert campagne WNF op Amsterdam FashionWeek
14-07-2017 | 10:19:50
Bas Kosters ontwierp een serie exclusieve tijgershirts
Flair & time to momo lanceren citydropping-campagne
13-07-2017 | 20:12:00
Reisgidsenserie time to momo en tijdschrift Flair voeren van 15 augustus tot en met 30 september 2017 een campagne in de boekhandel, waarbij 50 lezers kans maken om een citytrip te winnen naar onbekende stad
BMW presenteert Leftover Art
13-07-2017 | 17:32:00
'Nu tijdelijk een automaat op elke BMW', luidt de slogan van de actie die sinds enkele weken loopt waarbij elke nieuw aangeschafte BMW beschikt over een Steptronic automaat.
KWF verwelkomt 3 nieuwe ambassadeurs
13-07-2017 | 15:53:46
Dj Gijs Staverman, RTL 4-metereoloog Dennis Wilt en Qmusic-nieuwslezeres Fien Vermeulen zijn vanaf vandaag 'Vrienden van KWF'.
Roorda breidt uit
13-07-2017 | 09:45:00
Roorda Reclamebureau versterkt deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho begonnen en op account start Michelle de Vos
Havas Lemz en Ambassadors: Stop met aardkloten voor Greenchoice
12-07-2017 | 06:56:00
Energieleverancier Greenchoice lanceert deze week een campagne die op een activerende toon consumenten oproept om het heft in eigen hand te nemen
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: NPO, KIA, KLM
10-07-2017 | 13:09:00
NPO bewijst: klein budget stimuleert creativiteit, Kia schiet net naast met ode aan het vrouwenvoetbal en de Care Tag commercial van KLM is bij voorbaat al prijswinnend
Wubbe ontwikkelt interactieve stand voor Sanex
06-07-2017 | 15:57:38
Afgelopen weekend vond Share a Perfect Day plaats. Bezoekers aan dit grote meerdaagse evenement, werden op de Sanex-stand getest op hun reflexen.
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
06-07-2017 | 11:18:00
Undercover-groentesaus laat kinderen ongemerkt gezonder eten
Gemeente Den Haag kiest voor KOKORO Amsterdam
06-07-2017 | 10:37:00
KOKORO Amsterdam gaat samen met Den Haag Marketing aan de slag voor een toeristische campagne voor binnen- en buitenland
CapeRock en Sundio Group ontwikkelen nieuwe identiteit voor Sunweb
06-07-2017 | 10:03:27
Aanleiding hiervoor was een herziene merkpositionering van Sunweb en de sponsoring van het wielerteam Team Sunweb
Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen SEAT Ibiza-campagne
06-07-2017 | 09:27:00
In de aanloop naar de lancering van de vernieuwde Ibiza wil SEAT de thematiek Start Moving introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken.
Parship kiest voor Storm Digital
04-07-2017 | 10:14:00
Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie
Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 | 07:17:00
Screenforce en Pop the Campaign lanceren Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien
Defensie lanceert campagne voor jonge vrouwen
30-06-2017 | 19:42:44
Defensie wil met een nieuwe opvallende campagne opnieuw de aandacht trekken van jonge meiden en vrouwen voor de inhoud van het werk bij Defensie. Bij vrouwen leven veel vragen over dit onderwerp
Blauw Gras ontwikkelt campagne voor Burendag
30-06-2017 | 09:04:00
Blauw Gras ontwikkelt een campagne voor het Oranje Fonds en Jacobs Douwe Egberts om Burendag op zaterdag 23 september onder de aandacht te brengen als het sociaalste feestje van het jaar
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:00
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
Creatieve industrie lanceert campagne 8 miljoen gesprekken
29-06-2017 | 10:00:00
We praten steeds meer over elkaar, niet met elkaar. Maar wat als iedere Nederlander eens een gesprekje zou voeren met een onbekende? Dat is het idee achter de campagne 8 miljoen gesprekken
Kumpany activeert bobsleesponsoring Holland Casino
29-06-2017 | 08:31:00
Holland Casino is de hoofdsponsor van het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Kumpany is aangetrokken om deze sponsoring de komende tijd te activeren
Havas Lemz maakt campagne Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
27-06-2017 | 11:45:00
Met de campagne wil de KNRM steun werven voor haar 1300 vrijwilligers, die elk jaar meer dan 3800 drenkelingen uit het water vissen
Campagne Blue Band door MullenLowe Alfred
26-06-2017 | 09:17:00
MullenLowe Alfred maakt een nieuwe commercial voor Blue Band. In augustus zal dit ondersteund worden met een printcampagne
Rebranding en 360-gradencampagne Youfone door Natwerk
26-06-2017 | 08:56:00
Youfone introduceert haar nieuwe campagne Wat You Wil: een 360-gradencampagne met twee TVC’s en diverse activaties
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
Evers Staat Op in de Efteling
23-06-2017 | 13:44:00
538-luisteraars maken als één van de eersten rit in gloednieuwe attractie Symbolica
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
McDonald's introduces Good Times Island
16-06-2017 | 17:12:00
Good Times Island is McDonald’s’ summer campaign within the Always Open For Good Times theme. The main goal is to bring summer good times to all the Dutch people who can’t visit a sunny destination this summer.
KWF lanceert vaderdagcampagne
16-06-2017 | 16:05:00
Onbekende en bekende Nederlanders, waaronder Miss Montreal, Gerard Ekdom, Ruud de Wild, Epke Zonderland, Glennis Grace, Caroline Tensen en Gijs Staverman brengen een ode aan alle vaders.
innocent maakt super zijn een koud kunstje
16-06-2017 | 09:30:00
Bewustwording creëren bij drinkers dat ze het geluk in eigen hand hebben staat centraal bij deze geïntegreerde merkcampagne
Pool maakt campagne a.s.r. met rapper Sticks
15-06-2017 | 13:30:00
Voor de campagne heeft Sticks drie bekende Nederlanders uitgenodigd samen met hem te rappen over een onderwerp dat hen aan het hart gaat
First Day of Spring zet millennialactie op voor Stedelijk Museum
15-06-2017 | 13:11:18
First Day of Spring bedacht de fotowedstrijd #deverliefdecamera om de Ed van der Elsken-tentoonstelling bij millennials onder de aandacht te brengen
Chunk aan de slag voor NewMotion
15-06-2017 | 11:13:00
Chunk bedenkt voor NewMotion campagnes voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en de UK
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
Interpolis vindt partner in De Speld & Partners
13-06-2017 | 16:21:30
De samenwerking tussen de verzekeraar en website begon in het voorjaar van 2016. Het toen net opgerichte bureau De Speld & Partners ontwikkelde enkele advertorials voor Interpolis
De Persgroep kiest Energize voor Nationale Vacaturebank
13-06-2017 | 10:24:00
Nationale Vacaturebank kiest voor Energize op basis van strategie en persoonlijke klik. In de ontwikkelde campagne spelen ze in op de onzekerheden van de sollicitanten
Specsavers viert 10 jaar hoorzorg met de video Blijf erbij horen
08-06-2017 | 08:51:00
Het PR Bureau ontwikkelt video Specsavers met kinderen die taboe doorbreken rondom hoortoestellen
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport
07-06-2017 | 12:16:00
TBWA\NEBOKO ontwikkelde een commercial voor Fonds Gehandicaptensport waarin een zwemmer wordt geconfronteerd met obstakels in een sportcomplex dat niet ingericht is voor gehandicaptensport
The Oddshop ontwikkelt reisadvies-campagne voor het ministerie van Buitenlandse Zaken
07-06-2017 | 11:31:00
The Oddshop ontwikkelde voor het ministerie van Buitenlandse Zaken een radio- en televisiecampagne die Nederlanders wijst op het belang van het reisadvies
Cheil Amsterdam maakt Rulebreakers-campagne voor Samsung
06-06-2017 | 15:57:16
Cheil Amsterdam heeft in zes films verschillende Rulebreakers geportretteerd, die de mentaliteit van Samsung en van zijn gebruikers symboliseren
FCB Amsterdam en ontwerper Tony Cohen aan de slag voor NIVEA
06-06-2017 | 12:22:00
Een limitededitionjurk wordt gelanceerd met een online film met Kim Feenstra. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's socialmediakanalen
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
McDonald's bouwt tropisch feesteiland voor de kust van Volendam
02-06-2017 | 14:07:00
Olympisch zwemkampioen Ferry Weertman zwom vanmorgen vanuit Volendam naar het eerste tropische eiland van McDonald’s… in Nederland
Doutzen Kroes en Rivella in commercial 'weg met de opsmuk op social media'
02-06-2017 | 10:31:00
De tweede Rivella-commercial met Doutzen in de hoofdrol legt wederom de link tussen het drankje zonder pretenties en het nuchtere Friese topmodel
Omnicom Public Relations Group aan de slag voor overheid
01-06-2017 | 13:30:00
Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie
Buro Benk aan de slag voor ZON fruit & vegetables
01-06-2017 | 11:00:00
Buro Benk gaat voor ZON fruit & vegetables acties bedenken en uitvoeren om de groente- en fruitconsumptie te verhogen
Optische illusies in campagne Corrino voor Promovendum
30-05-2017 | 15:05:54
Er is voor de commercials gebruik gemaakt van forced perspective. Dit betekent dat voor- en achtergrond met elkaar versmelten
Kumpany ontwikkelt activatie Rabobank
30-05-2017 | 12:13:42
Voor lokale Rabobanken heeft Kumpany een custom mediapakket ontwikkeld. Hiermee kunnen ze in eigen regio aandacht aan de activatie schenken
Victoria Koblenko trapt Positive Icons-campagne van MYOMY do goods af
30-05-2017 | 11:13:00
Het Nederlandse modemerk deelt tijdens deze campagne iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de leren design MYOMY-tassen
Campagne ABN AMRO door N=5
30-05-2017 | 10:58:41
In de campagne is de rol van de bank nadrukkelijk voelbaar en staat de Mobiel Bankieren-app centraal
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
VERTOV maakt campagne PostNL
29-05-2017 | 12:08:23
De verrassend dichtbij-campagne omvat een social video en een check-in-&-winactie voor consumenten
M&M's lanceert campagne met Gierige Gasten
26-05-2017 | 17:18:00
Gierige Gasten zullen non-stop gratis M&M’s uitdelen op Utrecht-Centraal tijdens de allereerste Share-a-thon
XXS Amsterdam ontwikkelt commercial voor Decatlon
25-05-2017 | 21:06:00
Decathlon gaat voor het eerst in Nederland op TV met een commercial voor de Easybreath, het snorkelmasker waarmee je onder water net zo makkelijk ademt als boven water
Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 | 20:38:00
In de Tele2 campagne staat de verbazing over het aanbod centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan
Reclamebureau SUPERREBEL maakt campagne voor Zeeland
19-05-2017 | 14:16:00
Reclamebureau SUPERREBEL heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Jalt ontwikkelt campagne Landal GreenParks
17-05-2017 | 13:43:45
Het is de eerste socialmediacampagne van Landal die volledig op basis van user generated en influencercontent is gemaakt
Rintje Ritsma vlogt voor gereedschapsleverancier Datona
17-05-2017 | 11:44:00
Gereedschapsleverancier Datona is met Rintje Ritsma een samenwerking aangegaan. Ritsma gaat het komende jaar wekelijks een vlog maken voor Datona
Week van het Luisterboek met gratis luisterboeken
17-05-2017 | 10:27:03
Boekensite Hebban.nl ontwikkelde de eerste Hebban (Week van het) Luisterboek-app vanwege de Week van het Luisterboek en de verkiezing van de Beste Luisterboeken
Fitzroy maakt uiting citroensap voor Grolsch 0.0% Radler
15-05-2017 | 09:24:00
Grolsch 0.0% Radler wordt gebrouwen en met echt vruchtensap gemixt. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap
Sourcy start campagne met Wisseltruc Weken
12-05-2017 | 19:18:57
Om aandacht te vragen voor de zorgwekkende inname van suiker door kinderen zijn vandaag de Wisseltruc Weken van start gegaan
Ekoplaza lanceert campagne LKKRDR
12-05-2017 | 16:38:13
Omdat steeds meer supermarkten biologische producten tegen budgetprijzen aanbieden dreigt de biologische sector in dezelfde reguliere systeemfout te vallen waarin de laagste prijs telt en niet de kwaliteit.
Gardena start marketingoffensief richting consument
11-05-2017 | 17:34:00
Tien weken lang zijn dagelijks tv-commercials van GARDENA te zien op NPO1, 2 en 3 rondom veelbekeken programma's als Boer zoekt Vrouw, Studio Sport, NOS Journaal en De wereld draait door.
Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
11-05-2017 | 17:13:03
Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality
The Oddshop ontwikkelt campagne Batavia Stad Fashion Outlet
11-05-2017 | 11:59:26
Batavia Stad lanceert de nieuwe campagne ter ere van de opening van een grootse uitbreiding
TeamAlert zet Bob in het zonnetje met video Beloon je Bob!
11-05-2017 | 10:24:00
TeamAlert Bob, de jongerenorganisatie, lanceert de video ‘Beloon je Bob!’, waarin de Bob na een verantwoorde nacht eens even in het zonnetje gezet wordt
Buro Benk geeft een Haust-Party
11-05-2017 | 10:01:00
Buro Benk, een activatie buro, heeft voor Haust de Win een Haust-Party ontwikkeld en uitgerold. Voor deze campagne is een samenwerking aangegaan met Kwantum
LVB Networks tekent voor contentstrategie Nuon
10-05-2017 | 13:08:00
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken
Wubbe maakt moederdagcampagne Fleurop.nl
10-05-2017 | 10:44:14
De campagne is ontwikkeld in combinatie met Fox on the Run en wordt uitgerold via tv, radio, pre-rolls, banners en een activatie via social media
Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 | 10:11:26
Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden
Bierbrouwerij Duvel kiest voor Blauw Gras
09-05-2017 | 15:00:00
Bierbrouwerij Duvel Moortgat heeft ervoor gekozen om zijn digital advertising onder te brengen bij creatief bureau Blauw Gras
Serena Williams in wereldwijde campagne Tempur
09-05-2017 | 13:11:00
De This Sleep Is Power-campagne is de eerste wereldwijde campagne van het merk met een significante toename in media-uitgaven als drijvende kracht
Moschino en Cara Delevingne in Release the Beast-campagne Magnum
09-05-2017 | 12:50:16
Een korte film, geregisseerd door Jeremy Scott met een hoofdrol voor Cara Delevingne, geeft kijkers een idee van het Release the Beast-gevoel
ACHTUNG! lanceert Hovering Art Director action figure voor Adobe Stock
09-05-2017 | 11:18:00
ACHTUNG! mcgarrybowen en Adobe spelen in op de dynamiek tussen zwetende ontwerpers en hun besluiteloze art directors en nemen daarmee de reclame-industrie op de hak
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Essent en SuperHeroes lanceren campagne over zonnepanelen
05-05-2017 | 09:19:00
Essent lanceert een campagne die inspeelt op barrières rond de aanschaf van zonnepanelen
Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow
04-05-2017 | 16:51:00
Creatief bureau Cloudfactory, dat eerder onder andere Go Places voor Heineken maakte, heeft nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow
In60seconds lanceert project #vrijheid
04-05-2017 | 16:32:34
Animatiestudio in60seconds startte het project #vrijheid en stelde mensen de vraag 'Wat is vrijheid voor jou?'
Fjuze: interactieve events steeds belangrijker als aftrap campagne
03-05-2017 | 13:03:12
Evenementenbureau Fjuze zegt in een marktupdate dat interactieve evenementen steeds vaker het vertrekpunt van zakelijke communicatiecampagnes vormen
Yvonne Coldeweijer in Villa Pardoes campagne
03-05-2017 | 12:12:00
Samen met digital agency C2B en videobureau FOUR creating gaat Villa Pardoes op zoek naar YouTubers die donaties moeten binnenhalen voor het goede doel
Energize ontwikkelt campagne BLG Wonen
02-05-2017 | 12:39:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials, online advertising, social media en digital-out-of-home
HEMA start schoolcampagne met vlog academy
01-05-2017 | 15:17:00
Acht bekende YouTubers geven gedurende de zomer les in verschillende HEMA filialen in Nederland
[Column] Wilbert van der Heijden: Gezonder met filmpjes
01-05-2017 | 12:13:00
De traditionele aanpak om met een medisch verantwoord vingertje brochureteksten over de bevolking uit te strooien, werd losgelaten. Het redactieteam durfde het aan om rigoureus de geijkte communicatievolgorde om te gooien
Achtung! creëert merkcampagne Monsterboard
01-05-2017 | 12:06:27
Monsterboard start met een merkcampagne gericht op millenials. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle tv-stations van RTL en BrandDeli
Kingsday maakt vervolgcampagne met Max Verstappen voor Exact
28-04-2017 | 13:35:00
Wat hebben Max Verstappen en zijn sponsor Exact gemeen? Ze hebben allebei een aangeboren nieuwsgierigheid naar de laatste technologie
Yellowbrick en RLVNT lanceren datagedreven campagne
28-04-2017 | 10:59:00
De belangrijkste voordelen van Yellowbrick voor parkeerders staan centraal in de campagne
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
KARWEI geeft stylingadvies via Instagram
21-04-2017 | 12:21:00
Gebruikers konden tijdens de InstaSketch-campagne een foto plaatsen op Instagram met de hashtags #WegMetSaaieTuinen en #InspireerMijKarwei.
Welkom! lanceert applicatie voor meten bezoekbeleving
21-04-2017 | 11:20:00
Welkom! lanceert vandaag een online applicatie die het ideale bezoekprofiel van een organisatie gratis in kaart brengt
Vodafone en DDB & Tribal maken stotterapp Get The Flow
20-04-2017 | 15:56:00
Vodafone heeft samen met bureau DDB & Tribal Amsterdam, de Nederlandse Federatie Stotteren (NFS) en stotterambassadeur en zangeres Sanne Hans de app ‘Get The Flow’ ontwikkeld
T-Mobile streamt als eerste live commercials via 4G
20-04-2017 | 11:48:53
T-Mobile streamt live commercials op lineaire televisie. De elf commercials worden via het 4G-netwerk van T-Mobile gedurende de avond opgenomen en live via een controlekamer op RTL en SBS uitgezonden
FOUR creating maakt videoserie voor Fruitful office
20-04-2017 | 11:23:00
De grootste kantoorfruitleverancier werkt samen met video agency FOUR creating aan een merkcampagne, waarmee Fruitful Office zijn eigen bedrijfsverhaal vertelt.
TomTom zet Get Going-campagne voort bij Basic-Fit
20-04-2017 | 09:28:00
Medewerkers en personal trainers zullen de TomTom sportwearables gaan gebruiken en leden krijgen meer inzicht in hun prestaties
First Day of Spring ontwikkelt campagne Mazda
20-04-2017 | 09:10:52
Het bureau initieerde een project waarbij de Londense beatboxer en producer Beardyman één werd met de nieuwe Mazda MX-5
Storm Digital aan de slag voor KNVB Campus
20-04-2017 | 08:56:05
Storm Digital start op campagneniveau waarbij eerst SEO, SEA en social ingezet worden
[Interview] Bas van de Wiel over breken met hotelreclametradities
18-04-2017 | 13:42:00
Geen klinisch gestylede vergaderruimtes, lege hotelkamers en gestreken witte tafellakens op ontbijttafels. Reclamebureau De Code pakte de campagne van Postillion Hotels compleet anders aan en schoof de mens, het personeel, naar voren als gezicht van de hotelketen. We spreken met de directeur van De Code, Bas van de Wiel
DigitasLBi en Audi gaan de strijd aan tegen bannerblindheid
14-04-2017 | 12:39:37
Om de attentiewaarde van online uitingen te verhogen, introduceert DigitasLBi haar volgende innovatie: 3D-banners.
Start campagne over de verduurzaming van zuivelpakken
14-04-2017 | 10:22:24
Op 17 april start de campagne 'zuivelpak bestaat uit natuurlijke grondstoffen'
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard
14-04-2017 | 10:11:37
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard, een Radler om van te houden. De naam, het concept en de campagne zijn ontwikkeld door The Valley.