KesselsKramer en Since 88 ontwikkelen campagne voor stimulering bioscoopbezoek
17-07-2020 16:28:00 | Door: David de Jong | hits: 844 | Tags:

Communicatiebureau KesselsKramer en productiehuis Since 88 hebben twee reclamespots ontwikkeld om bioscoopbezoek te stimuleren. De campagne wordt gevoerd onder de gezamenlijke noemer ganaardefilm.nl.

De website toont een overzicht van films die te zien zijn in de bioscopen en biedt de optie daarbij direct tickets bestellen. De reclamespots zijn vanaf  maandag 3 augustus 2020 te zien op televisie, online en social media; de opnames van de spots moeten nog plaatsvinden.

Betrokken hierbij zijn de filmdistributeurs aangesloten bij branchevereniging FDN, alle bioscopen en filmtheaters aangesloten bij branchevereniging NVBF, Nationale bioscoopbon, Holland Filmnieuws, NL Filmfonds, NVPI, Film.nl Nicam, CFAB/Sekam, het Nederlands Film Festival, Cineville en Jean Mineur Mediavision.

In de spot die gemaakt wordt door regisseur Michiel ten Horn, die van Aanmodderfakker en Arres bekend is, zijn onder anderen acteurs als Robert de Hoog, Nasrdin Dchar, Jan Kooijman en Thekla Reuten te zien.


www.ganaardefilm.nl
www.kesselskramer.com
www.since88.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie