
Pathé zet Snapchat Lens in om mensen ook buiten de bioscoop 4DX te laten ervaren
Om de opening van de achtste 4DX-zaal in Nederland te vieren, heeft Pathé samen met GoSpooky een speciale Snapchat Lens ontwikkeld om filmliefhebbers ook buiten de bioscoop de effecten van 4DX te laten ervaren.
De bijzondere 4DX-ervaring die bezoekers een vierde dimensie geeft met bewegende stoelen, geur en weersimulaties, wist circa 900.000 bezoekers te trekken in Nederland. Gebruikers van de Snapchat Lens kunnen nu een aantal effecten ook thuis in hun filter ervaren zoals sneeuw, regen en beweging.
De achtste 4DX-zaal is in Pathé Utrecht Leidsche Rijn geopend. In december 2017 opende de eerste 4DX-zalen bij Pathé De Munt in Amsterdam en Pathé De Kuip in Rotterdam. Daarna werden nog vijf zalen geopend in Scheveningen, Eindhoven, Maastricht, Nijmegen en Amsterdam Arena. De negende zaal zal op 17 december 2019 openen in Zwolle.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie