UM X Reprise verkrijgt volledige media-account Pathé
03-06-2021 15:00:00 | Door: David de Jong | hits: 1375 | Tags:

Na een bureauoriëntatie heeft Pathé ervoor gekozen om alle on- en offline media-activiteiten volledig bij UM X Reprise onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.

UM X Reprise werkt met geïntegreerde klantenteams en biedt een volledig geïntegreerde mediastrategie aan. De afgelopen twee jaar adviseerde UM Pathé op het gebied van traditionele mediastrategie en inkoop.

Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland: “Wij zijn super blij en trots dat Pathé voor ons heeft gekozen. Pathé waardeert onze mentaliteit, focus op lange termijn en geïntegreerde propositie. Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan.”

Doron Kurz, Director Commerce Pathé: “We hebben een uitdagend jaar achter de rug, maar we kijken met vertrouwen uit naar de toekomst en we behouden grote ambities voor Pathé als merk.  Het medialandschap wordt met de opkomst van digital steeds complexer. Dat vraagt om een sterke partner die ons kan adviseren op zowel offline als onlinekanalen. De volledig geïntegreerde1 aanpak van UM X Reprise heeft ons ervan overtuigd om voor hen te kiezen.”

www.um.nl
www.pathe.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie