Value Zipper laat merken samenwerken met bioscoopfilms
01-02-2021 10:58:02 | Door: Saskia van Weert | hits: 2634 | Tags:

Een avondje naar de bioscoop, hoe leuk is dat! Met een bak popcorn op schoot en een drankje in de hand. Eén van de weinige momenten dat we onze volledige aandacht richten op één medium. Value Zipper helpt sinds 2017 merken om zich aan films te verbinden.

In december 2017 was de primeur met de film Huisvrouwen Bestaan Niet, waaraan meerdere merken zich verbonden. Met ruim 300.000 bezoekers was deze film een groot succes! Inmiddels zette het bedrijf zich ook in voor de films Huisvrouwen Bestaan Niet 2, Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn, Engel en Poeslief. Voor 2021 (en daarna) is er ook nog een aantal films aan het portfolio toegevoegd.

Er zijn allerlei mogelijkheden, zoals product placement, inscript/gebruiksmomenten in de film. En daarnaast activaties en joint promotions in de vorm van exclusieve voorpremières, set visits, social media content en zelfs diverse première mogelijkheden.

De volgende films zijn beschikbaar:

Sinterklaas film

In deze bioscoopfilm zal Sinterklaas wederom een spannend avontuur beleven. Ouders kijken graag mee naar Sinterklaasfilms want Sinterklaas is voor iedereen. Het ultieme gevoel van samen naar je helden kijken. Dit warme nostalgische gevoel maakt deze films niet alleen aantrekkelijk voor een brede doelgroep, maar maakt het ook een must see voor de hele familie!

Start opname: maart 2020
Genre: Familiefilm
Release: Q4 2021
Producent: Messercola

Mogelijkheden: Inscript, product placement, setvisit, figuratierollen, social content, voorpremières, première mogelijkheden, pr, logo-vermeldingen.

Ik Wist Het

Ik Wist Het is een magische feelgood film over een eigenzinnige vrouw die puur op intuïtie haar eigen bloemenwinkel opent en daar de man van wie ze – letterlijk – altijd heeft gedroomd ontmoet. Ze zet alles op alles om een succes van haar winkel te maken en te zorgen dat de man van haar dromen ook de man van haar leven wordt. Maar dan dient een nieuwe droomman zich aan. Wie is de echte ware…

Start opname: mei 2021
Genre: Romantisch comedy (boekverfilming)
Release: 17 februari 2022
Producent: Greenfield Film Productions

Mogelijkheden: Inscript, product placement, setvisit, figuratierollen, social content, voorpremières, première mogelijkheden, pr, logo-vermeldingen.

Fuck de Liefde 2

In het vervolg van Fuck de Liefde gaan we verder waar we eindigde; Lisa is terug in Nederland, omdat haar relatie met Jim is stukgelopen. Kiki gaat juist trouwen met Johnnie en wil nog een keer met Lisa en Donna een vrijgezellenvakantie hebben. Op vakantie raakt Lisa enorm gecharmeerd van de te perfecte Milan, die echter als gigolo was ingehuurd door Kiki en Donna. Donna is bezig om haar vriend, Daan, online te bespioneren, omdat deze lijkt vreemd te gaan, en hierdoor geniet zij niet van de vakantie. Kiki geniet juist weer net iets teveel van het vrijgezellenleven waardoor ze twijfelt of ze nog wel wil trouwen. Ondertussen zitten Bo en Said in een relatiebreuk en staat Said op straat. Hij probeert er alles aan te doen om Bo weer terug te winnen, maar maakt er een potje van. Uiteindelijk is er maar één vraag… Zal de liefde zegevieren?

Start opname: april-juni 2021
Genre: Comedy
Release: december 2021
Producent: AM Pictures

Mogelijkheden: Inscript, product placement, setvisit, figuratierollen, social content, voorpremières, première mogelijkheden, pr, logo-vermeldingen.

All Inclusive

In de komedie All-Inclusive wordt het wankelende huwelijk van Jacco en Sylvia zwaar op de proef gesteld tijdens hun verblijf in een All-Inclusive resort wanneer Sylvia bij aankomst meldt dat ze een pauze wilt inlassen. Jacco, die zich midden in een midlifecrisis bevindt, kan dit maar moeilijk een plek geven en zal binnen de paradijselijke All-Inclusive cultuur zijn huwelijk moeten zien te redden.

Start opname: oktober 2021
Genre: Comedy
Release: Q3/Q4 2022
Producent: Greenfield Film Productions

Mogelijkheden: Inscript, product placement, setvisit, figuratierollen, social content, voorpremières, première mogelijkheden, pr, logo-vermeldingen.

POESLIEF 2

Na het succes van de eerste POESLIEF, brengt de bekendste kat van Nederland opnieuw een film uit; POESLIEF 2. POESLIEF werd bekroond met een kristallen filmaward (de enige film die in coronatijd deze prijs uitgereikt krijgt). Ook is de film genomineerd voor een Zapp Award, waarop het publiek haar stem kan uitbrengen tot 30 januari 2021. Met de hulp van vele andere katten heeft Abatutu de grappigste en liefste kattenvideo’s verzameld. Abatutu voorziet de filmpjes natuurlijk van deskundig commentaar. Ook geeft Abatutu een inkijkje in zijn leven als BK’er; Bekende Kat. Op de set van films, reclame, events, fotoshoots, toneel en opera, hij is van alle markten thuis.

Producent: M&N Media Group
Release: als event cinema release op verschillende data: 8 augustus (Internationale Kattendag), 4 oktober (Dierendag), Kerstperiode

Mogelijkheden: Content partner, logo-vermeldingen, sponsor, contentcreatie, pr

Kaskrakers
Wanneer de erfenis van een dierbare onterecht door de bank in beslag wordt genomen, bedenken drie jeugdvrienden een gewaagd plan om in een race tegen de klok de erfenis terug te stelen.   

Start opname: 2022
Genre: Actie Comedy
Release: Q4 2022
Producent: Greenfield Film Productions

Mogelijkheden: Inscript, product placement, setvisit, figuratierollen, social content, voorpremières, première mogelijkheden, pr, logo-vermeldingen.

www.valuezipper.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie