
[Interview] Marlene Wickel over bioscoop, advertising en innovatie
Marlene Wickel is al 17 jaar directeur van bioscoopreclame-exploitant Jean Mineur Mediavision en het gaat beter dan ooit. De zalen zitten vol, er worden nieuwe bioscopen gebouwd en innovaties als de introductie van 4DX zijn aan de orde van de dag.
Wij hebben een meer dan boeiend gesprek met een van de meest vooraanstaande ambassadeurs van film in het algemeen en bioscoopreclame in het bijzonder.
Marlene Wickel: "In 2018 zullen wij extra energie stoppen in het meten van de effecten van bioscoopreclame. We zijn nu een aantal jaren bezig met een benchmark ten opzichte van televisiereclame. Wij hebben al campagnes gezien die op brand impact in bioscoop tot een indexscrore komen van 230 ten opzichte van televisiereclame. Dit soort onderzoek helpt ons om de kracht van bioscoopreclame aan te tonen."
www.jeanmineur.nl
www.quadia.com
Kijk ook:
Kijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie