[Interview] Mascha Colmans: Met Jean Mineur Mediavision bereiken we 85 procent van de bioscoopbezoekers
16-11-2021 10:53:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 1698 | Tags:

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we haar over de impact van corona, de markt voor reclames op het witte doek nu er krapte is op de tv-markt en innovatie binnen haar bedrijf.

Mascha Colmans-De Graaf: “Wij werken voor alle grote ketens, maar ook voor zelfstandige bioscopen. Inmiddels zijn dat er 105. Dat beslaat niet alle filmhuizen in Nederland, maar we bereiken wel 85 procent van het bezoekerspubliek. Althans, bij de bioscopen die reclame vertonen, want dat doen ze niet allemaal.”

De bioscopen zijn in totaal negen maanden dicht geweest gedurende de coronacrisis: “Innovatie loopt bij ons altijd door, maar als de bios dicht is, moet je als bedrijf gewoon door. Contact houden met mediabureaus en adverteerders is daarbij heel belangrijk, want we wilden niet uit hun plannen verdwijnen als medium.”

Kijk dit interview hier:

www.jeanmineurmediavision.nl 


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier

Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier

 

René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier