Bart de Vries
22-06-2015 09:49:00 | hits: 5289 Tags:

Bart de Vries is sinds 1999 Commercieel Directeur van JCDecaux.

46 jaar, geboren en woonachtig in Amsterdam. Vader van 2 jongens.

Ruim 25 jaar ervaring in de media. Eerst bij De Telegraaf, daarna bij Publex en JCDecaux.

Kortstondig uitstapje gemaakt in 1998 en 1999 naar de reclamewereld bij reclamebureau Van Walbeek Etcetera.

Mediaman met veel liefde voor en kennis van reclame en marketing. Nuchtere, no-nonsense kijk op de mediawereld.

JCDecaux
Tijdens het wachten op de bus, net voordat je de supermarkt in gaat, of in de stad, als je over een druk kruispunt rijdt. Iedere Nederlander komt, bewust of onbewust, regelmatig in contact met het werk van JCDecaux. Met duizenden Abri’s en Mupi’s (de wachthuisjes bij bus- en tramhaltes en vrijstaande reclamedragers) en honderden Billboards en Zuilen is JCDecaux namelijk prominent aanwezig in vrijwel alle grote steden van Nederland.

JCDecaux is wereldwijd marktleider op het gebied van modern, functioneel en gebruiksvriendelijk stadsmeubilair. Hierdoor komen zowel in Nederland als daarbuiten dagelijks miljoenen mensen in aanraking met onze objecten.

Door unieke ruilovereenkomsten aan te gaan met gemeenten beschikt JCDecaux over een landelijk netwerk aan Abri’s, Mupi’s, Zuilen en Billboards. In ruil voor gratis stadsmeubilair en het onderhoud daarvan, geven steden JCDecaux het recht om de beschikbare reclameruimte op deze objecten te exploiteren... Lees verder...

www.jcdecaux.nl
www.twitter.com/JCDecauxNL

 

Mijn Columns: