Gérard Ghazarian
26-12-2014 20:24:00 | hits: 14215 Tags:

Gérard Ghazarian is directeur van Head to Head

“Head to Head”, misschien een wat ongewone naam voor een mediabureau. We zijn dan ook geen gewoon mediabureau. Wij gaan head to head, wij gaan tot het uiterste voor onze klanten. Wij dagen uit, zijn kritisch, betrokken, ondernemend, een tikje eigenwijs soms, maar vooral open minded, creatief en gepassioneerd bezig met ons vak: media en communicatie. Dat doen we al tien jaar met succes (en de nodige humor).

Bij ons staat de vraag: “Wat wil je bereiken en wat heb je daar voor nodig?” altijd centraal. Daarom willen wij ook eerst alles weten over uw markt en uw doelgroep. Pas daarna komt de strategie en kunnen we de meest effectieve mediumtypen(uitingsvormen) gaan selecteren. Eigen marktonderzoek en geavanceerde planningtools helpen ons bij een optimale invulling.

Media bepalen de zichtbaarheid. Reden ook waarom Head to Head graag vóór in het proces aanwezig wil zijn, want niet elk goed creatief idee is een garantie voor succes. Het begint bij de juiste media.

Laat ons weten wat wij voor u kunnen doen, dan nodigen wij u graag uit voor een verkennend gesprek. Lees meer...

www.headtohead.nl
www.twitter.com/headtoheadmedia

 

 

Mijn Columns: