
Gregory Edelenbos

Gregory Edelenbos is Creative & YouTube-strateeg bij AGE Media en echte verhalenverteller.
Als socialmedia-junkie en professioneel schrijver-regisseur heeft hij een scherp oog voor goede videocontent. Gregory is als creative director gespecialiseerd in branded content, van formatontwikkeling en creatie tot distributie en promotie. Sinds 2019 is hij onderdeel van deze internationale MCN en succesvolle YouTube Agency. Met een carrière van meer dan tien jaar is hij een ervaringsdeskundige op het gebied van online media, die creators en merken helpt bij het creëren van succesvolle content, door middel van het toepassen van de juiste strategie, die aanslaat bij de doelgroep.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie
Mijn Columns:
31-05-2021 | [Column] Gregory Edelenbos: De puberteit is voorbij, YouTube wordt volwassen09-02-2021 | [Column] Gregory Edelenbos: 7 misvattingen bij het maken van branded content op YouTube