Julie van Mol

Julie van Mol is freelancer in (online) marketing en communicatie. Haar diploma’s voor Communicatiewetenschap (Radboud Universiteit Nijmegen), Nima Marketing B, en de postdoctorale studie Digital Marketing Strategie (Beeckestijn) liggen in haar huis keurig op een stapeltje. Ze deed opdrachten voor onder andere Centraal Beheer, Ahold Delhaize, NS Reizigers, Post NL, De Goudse en Westland Marketing. Van strategie tot operatie. Zo nu en dan doceert zij op hbo-niveau Online Marketing op het EuroCollege. Zij verkent graag nieuwe paden en meent dat alles mogelijk is tot het tegendeel is bewezen. Iemand zei eens dat ze een energiecentrale op twee benen is. Verder: analytisch, creatief, doortastend, organisatorisch en resultaatgericht.
Op 15 april 2017 bracht Uitgeverij Palmslag haar debuutroman Sterker door strijd uit – dit feestje vond in boekhandel Donner plaats. Binnen vier weken verscheen de tweede druk, met op de cover quotes van Martin van Waardenberg en Gerlof Leistra (Elsevier.) Hierin ga je lezend terug naar 2007: in Nederland heerst nog geen crisis en er zijn geen smartphones op de markt, sociale media domineren onze alledaagse communicatie nog niet. Een roman met Rotterdamse geschiedenisfeitjes en weetjes. Ook informatie over Utrecht, Nijmegen en Amsterdam is erin verpakt. Samen vormen zij het stedelijk decor. Meer informatie is te lezen via Uitgeverij Palmslag en haar site.
www.julievanmol.nl
@julievanmol