Maartje Blijleven
18-01-2019 13:15:00 | hits: 932 Tags:

Als digital marketingcommunicatie-expert, oprichter van We love communities en mede-oprichter van IncludeNow. en WomenTalkTech, ziet Maartje Blijleven dat steeds meer bedrijven problemen hebben met het succesvol inzetten van communities om hun doelen te behalen. Ze weten simpelweg niet hoe. Blijleven is ervan overtuigd dat communities nodig zijn voor de creatieve industrie om relevant te blijven en dat communities ons versterken. Ze doet momenteel onderzoek naar succesvolle communities, en interviewde daarvoor al tientallen community-experts. Deze interviews verschijnen in het haar boek dat in het najaar van 2019 uitkomt.

Naast community-expert werkt Blijleven als digital- en social(media)strateeg en geeft ze directeuren digital coaching. Sinds januari 2019 schuift ze ook regelmatig aan als digitalcommunity-expert bij het tv-programma 6inside.

Met 18 jaar ervaring in digital kent Blijleven het digitale ecosysteem erg goed. Die kennis brengt ze graag over in de vorm van inspiratiesessies, workshops en 1:1-coaching van directieleden en in strategieopdrachten. Of tijdens een keynotespeech op (internationale) evenementen en congressen. Haar specialiteit is moeilijke innovatieve technologie uitleggen in begrijpelijke taal. Het liefst werkt ze voor organisaties die maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Maartje Blijleven werk(te) voor onder andere KLM, Heineken, RTL, Peugeot, Nationale Postcode Loterij, Dyson en Schiphol.



www.maartjeblijleven.nl
@maartjeblij

 

 

Mijn Columns:
10-07-2019 | [Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?
14-06-2019 | [Column] Maartje Blijleven: Samen is leuker dan alleen
03-04-2019 | [Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters
18-03-2019 | [Column] Maartje Blijleven: De waarde van communities
06-02-2019 | [Column] Maartje Blijleven: Facebook 15 jaar. Een terugblik
18-01-2019 | [Column] Maartje Blijleven: Deze socialmediatrends zijn hot & happening in 2019