Rik toe Water
17-09-2015 13:26:00 | hits: 6681 Tags:

Rik toe Water is Creative Director bij MEC Amsterdam en werkt onder andere voor merken als Grolsch, IKEA, Netflix en Vodafone. Daarvoor was hij onder andere werkzaam bij Social Embassy en Endemol.

“Binnen MEC werk ik nauw samen met paid, owned en earned mediateams. Ik geloof sterk dat integratie voor nog mooiere concepten kan zorgen. Naast het implementeren van een creatieve cultuur binnen het bureau ben ik tevens eindverantwoordelijk voor alle creatieve deliverables.” 

Toe Water heeft een voorliefde voor social media en televisie. Op Twitter steekt hij zijn passie voor mooie advertising of reclame dan ook niet onder stoelen of banken. “Zo nu en dan komt er een pareltje voorbij op social of tv, die niet de aandacht krijgt die het naar mijn mening wel verdient. Dan klim ik al snel in de digitale pen om hier alsnog aandacht voor te vragen.”

MEC adviseert grote adverteerders in Nederland hoe ze het beste hun media- en communicatiestrategie kunnen inzetten teneinde de juiste consument te bereiken, in beweging te brengen en uiteindelijk tot koop over te laten gaan. MEC zorgt er vervolgens ook voor dat de consument bereikt wordt via de juiste mediakanalen en geeft ze de beslissende communicatieprikkel. 

www.mecglobal.nl
@Heimerik

Mijn Columns:
01-12-2016 | [Commercial Review] Rik toe Water: Volvo Trucks, Media Markt, matrassen
18-07-2016 | [Commercial Review] Rik toe Water: TUC, Lexa, Reebok
24-05-2016 | [Commercial Review] Rik toe Water: Centraal Beheer Achmea, ŠKODA, Greg Norman
25-02-2016 | [Commercial Review] Rik toe Water: Aegon, Energie-Nederland, Longfonds
01-02-2016 | [Commercial Review] Rik toe Water: South Africa Tourism, Expedia, Coca-Cola
31-12-2015 | [Commercial Review] Rik toe Water: Jillz, Neckermann Reizen, Johnnie Walker
04-12-2015 | [Commercial Review] Rik toe Water: Eurosport, Leen Bakker, VPRO
17-09-2015 | [Commercial Review] Rik toe Water: LOI, GANT, Andrélon