Roland van Kralingen
04-10-2016 10:32:00 | hits: 3022 Tags:

Roland van Kralingen is ex-lid RvB van TBWA International, serial entrepreneur, private investor bij Marketing Fund en marketing- en brandingexpert bij SagePartners in Boston en San Francisco, Orange Branding in Guangzhou en vKralingenCompany. Daarnaast doceert hij aan onder andere de UvG en de Polytech University in Hongkong en schrijft hij boeken (bijvoorbeeld De Groeimotor en Make Dust or eat Dust). Van Kralingen is actief in Nederland, de Verenigde Staten en China.

 

www.vkralingencompany.com

Mijn Columns:
13-02-2017 | [Column] Roland van Kralingen: Waarom (veel) CEO’s bang zijn voor merken
16-01-2017 | [Column] Roland van Kralingen: Is uw product eigenlijk wel gewenst?
30-12-2016 | [Column] Roland van Kralingen: 2017, het stervensjaar van de reclame?
19-12-2016 | [Column] Roland van Kralingen: Activism marketing vereist moed. Bravo Rabobank!
22-11-2016 | [Column] Roland van Kralingen: De onmetelijke kortzichtigheid van politici
31-10-2016 | [Column] Roland van Kralingen: De Gepassioneerde Expert
04-10-2016 | [Column] Roland van Kralingen: zwakke relaties met consumenten zijn goed nieuws