Femke Leemeijer
03-09-2014 09:16:00 | hits: 10033 Tags:

Femke Leemeijer is zelfstandig marketingconsultant. Na haar studie Nederlandse Taal- en Letterkunde verzeilde Femke Leemeijer al snel in het uitgeefvak. Ze heeft dertig jaar ervaring in de mediabranche, met name als uitgever van publiekstijdschriften en boeken.

Tot 2014 was Leemijer commercieel directeur van WPG Unlimited, onderdeel van WPG Uitgevers. Voor onder andere de boekenuitgeverijen van WPG, Weekbladpers Media, Voetbal International en de educatieve uitgeverij Zwijsen ontwikkelde ze diverse succesvolle nieuwe verdienmodellen en inkomstenbronnen.

Het was al langer een wens om de overstap naar het freelance bestaan te maken en begin 2014 was het zover. Leemeijer werkt onder andere voor De Argumentenfabriek, Uitgeverij Querido Kind, een aantal individuele auteurs en de Hogeschool van Amsterdam.

Ook is ze voorzitter van Stichting Mr. Motley, een digitaal magazine over moderne kunst. Haar expertise ligt in de combinatie van innovatie, (digitaal) uitgeven, marketing- en merkenmanagement, sales en e-commerce.

 

www.kantoorfiftyfour.nl
@FemkeLeemeijer

 

Mijn Columns:
17-06-2019 | [Column] Femke Leemeijer: Blendle revisited
16-04-2019 | [Column] Femke Leemeijer: Vrij Nederland en het zwarte gat
19-02-2019 | [Column] Femke Leemeijer: Hokjesdenken
14-12-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Mijn Mercurs
16-10-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Baas in eigen bubbel!
23-08-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Mensen en merken
15-06-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Nepnieuws
17-04-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Terug naar print
13-02-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Fun in het uitgeefvak
12-12-2017 | [Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media