Events

30-06-2016 10:02:00 | Hits: 122813

16 april 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

4 april | Roundtable of Innovation - Hoe meet je campagne-effectiviteit nu écht? 

Marketing mix modeling, emotie, associaties, Category Entry Points (CEPs), pixeltracking, opportunity to see, contactfrequentie… het zijn complexe termen die in onderzoeken naar effectiviteit van campagnes worden gebruikt. In deze roundtable leer je precies welke technieken er zijn, wat de sterktes en zwaktes ervan zijn en welke effecten ze meten in campagnes. Daarbij bieden we een afwisseling tussen wetenschap en praktijk. Na deze ochtend weet jij precies welke keuzes je moet maken in de opzet van campagne-onderzoeken.
Toegang is gratis! Aanmelden? Mail naar Validators, hilde.doting@validators.nl

 

19 april | Opnames Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

24 april | Cross Media Congres | Amsterdam

Het Cross Media Congres wordt in 2019 voor de zesde keer georganiseerd. Op dit moment wordt hard gewerkt om de line-up van afgelopen jaar te evenaren en zo mogelijk te overtreffen. Ook dit jaar is de startup-competie, tijdens welke de beste startups in media en marcom zich presenteren, onderdeel van het congres

 

24 april | Cross Media Diner & Awards | Amsterdam

De inschrijving voor de Cross Media Awards 2019 is geopend. De Cross Media Awards worden eens per jaar uitgereikt. Dit jaar vindt de zevende editie plaats tijdens het Cross Media Diner in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace: een geweldige avond met diner, netwerkborrel, feest en de beste cross media cases van Nederland.

Alle ingezonden cases worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report. Alle genomineerde en winnende cases worden gepubliceerd in het Cross Media Jaarboek. Juryvoorzitter dit jaar is Guido van Nispen.

www.crossmediaawards.nl

 

30 april | Roundtable of Innovation - Hoe (on)bewust gedragen consumenten zich in retail

Consumenten doen een aankoopbeslissing in 1 seconde, en meestal onbewust. Mapping van bezoekersstromen, VR, wifi-trackers, eyetracking helpen complexe vragen van retailers te beantwoorden, zodat ze precies weten wat er in het brein van consumenten een rol speelt. Wij maken je wegwijs in deze interessante materie.
Toegang is gratis! Aanmelden? Mail naar Validators, hilde.doting@validators.nl

 

21 mei | Roundtable of Innovation - Meet wat consumenten onbewust denken met Impliciet Associatie testing

In deze roundtable ontrafelen we de geheimen van echt impliciet meten, ook wel systeem 1 metingen. Impliciete associatie testing (IAT) staat voor een verzameling methodes die steeds vaker wordt ingezet in communicatie-onderzoek. Het wordt vooral gebruikt voor meten van associaties op onbewuste wijze door onder tijdsdruk oefening te laten doen. DPC, Vrije Universiteit Amsterdam en Validators hebben twee jaar onderzoek gedaan naar IAT. De learnings delen we in deze Roundtable of Innovation.
Toegang is gratis! Aanmelden? Mail naar Validators, hilde.doting@validators.nl

 

21 mei 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

18 juni 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

27 juni | Roundtable of Innovation - Agile creatie-testen doe je zo 

Het maakproces van creatieve materialen in campagnes en communicatie leent zich perfect voor een agile aanpak. Korte doorlooptijd, snelle feedback loops en eenvoudig te delen insights: het zijn onlosmakelijke onderdelen van een agile proces. Het landschap van creatie-testing is snel veranderd door research automation software en AI analyses. Hoe werkt dit in de praktijk? Leer alles over de toekomst van agile creatie-testing en ontdek wat het kan doen om voor organisatie hiermee te werken.
Toegang is gratis! Aanmelden? Mail naar Validators, hilde.doting@validators.nl

 

28 juni | De Media Rally | Amsterdam

Welk top-team wint de Media Rally 2019 Trofee? Wie weet het meest van marketing en media? Welk team is het slimst? Wie is het meest creatief? Wie weet het best de weg in het medialandschap? En welk team toont het meeste lef?

Een vakinhoudelijke rally voor iedereen in mrketingcommunicatie en media | Met een interactieve, ingewikkelde, feestelijke en sportieve tour | Inclusief apannende finale | Spectaculaitre prijzenregen tijdens de afsluitende Media Rally BBQ

 

16 juli 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

20 augustus 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

6 september | Opnames Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

17 september 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

15 oktober 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

25 oktober | Opnames Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

19 november 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl

 

4 december | DeMedia100 Diner

Dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en bureauwereld. Bekendmaking van DeMedia100 2020, lancering van het DeMedia100 Magazine en bekend making van de Media Belofte van het Jaar. Deelname alleen op uitnodiging | www.demedia100.nl

 

13 december | Opnames Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

17 december 19:00-20:00 uur | Marketing Report op New Business Radio

www.newbusinessradio.nl