Interviews

TV & Video Interview

[Interview] Michel van der Voort (Screenforce) over de halfjaarcijfers 2022

01-09-2022 | 08:00:00
Screenforce heeft de halfjaarcijfers 2022 voor de tv-sector gepresenteerd. We spreken hierover met Michel van der Voort, directeur van Screenforce

Interview

[Interview] Patrick van Hooy en Marc Nelisse over Value Zipper Sponsoring

22-08-2022 | 09:22:00
Value Zipper is nu ook begonnen met sponsoring. We spreken Patrick van Hooy, oprichter van het bedrijf, en Marc Nelisse, die benoemd is tot Business Development Manager, over deze nieuwe tak

Interview

[Interview] Martijn Verhoef (Rijtesten.nl): Bezoekers nemen de tijd om een autotest te lezen, wat interessant is voor adverteerders

27-07-2022 | 09:46:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Martijn Verhoef van Rijtesten.nl, de site die de rijervaring van nieuwe modellen auto’s deelt met bezoekers

TV & Video Interview

[Interview] Sven Sauvé (RTL Nederland): Meer lokale content dan ooit voor Videoland en lineair (deel 2)

18-07-2022 | 14:27:00
Sven Sauvé werkt sinds 2007 voor RTL Nederland en is sinds juli 2017 CEO van RTL Nederland. We spreken hem over de ontwikkelingen en prestaties bij RTL Nederland, talkshow, de aangekondigde overname/fusie van Talpa Network, Videoland, de reclamemarkt en meer

TV & Video Interview

[Interview] Sven Sauvé (RTL Nederland): Overname Talpa Network betekent meer journalistiek (deel 1)

18-07-2022 | 14:26:00
Sven Sauvé werkt sinds 2007 voor RTL Nederland en is sinds juli 2017 CEO van RTL Nederland. We spreken hem over de ontwikkelingen en prestaties bij RTL Nederland, talkshow, de aangekondigde overname/fusie van Talpa Network, Videoland, de reclamemarkt en meer

Interview

[Interview] Skoften: Terugkerende bezoekers tonen loyaliteit, wat interessant is voor adverteerders

11-07-2022 | 14:01:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Arjan Brinkman, één van de oprichters van Skoften.

Interview

[Interview] Yillmaz Schoen (Tradecast): Alle sites zijn aan het veranderen in interactieve videoplatforms

25-06-2022 | 08:30:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Yillmaz Schoen, oprichter van Tradecast – specialist in online video-oplossingen

Interview

[Interview] Peter Langenkamp: Voor kwalitatieve recepten komen mensen al snel uit bij Foody.nl

13-06-2022 | 10:40:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Peter Langenkamp, oprichter van Foody.nl – het platform met recepten van de leukste foodbloggers

Nieuwsmedia Interview

DPG Media Cross Media Exploitant van het Jaar 2022

09-06-2022 | 21:53:00
DPG Media is Cross Media Exploitant van het Jaar 2022. DPG Media kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

TV & Video Interview

[Startup22] Maarit van Zalk over De Amsterdamse Mediafabriek

07-06-2022 | 07:32:00
De Amsterdamse Mediafabriek is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni  in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Maarit van Zalk, directeur van De Amsterdamse Mediafabriek

TV & Video Interview

[Startup22] Richard Klomp over ShoutOut

06-06-2022 | 08:38:00
ShoutOut is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni  in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Richard Klomp,  oprichter van ShoutOut

Interview

[Startup22] Marcel den Hoed en Jeroen Mirck over Zynchrone Media

05-06-2022 | 15:15:00
Zynchrone Media is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni  in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken managing director Marcel den Hoed en head of content Jeroen Mirck

Audio Interview

[Startup22] Titus van Dijk over Tonny Media

05-06-2022 | 10:19:00
Tonny Media is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni  in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Marco-Paul de Jeu, Business Development Director en Partner bij Tonny Media

Outdoor Advertising Interview

[De Belofte 2022] Pien van der Togt (Global): De flexibiliteit van de jongere talenten en de ervaring van de gevestigde orde zijn een perfect match

03-06-2022 | 09:43:00
Pien van der Togt is Junior Designer bij Global. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

Nieuwsmedia Interview

[De Belofte] Elizabeth Geul (Mediahuis): Je bereikt mensen pas echt met kwalitatieve, persoonlijke content 

03-06-2022 | 09:29:00
Elizabeth Geul is Digital Campaign Specialist bij Mediahuis. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

TV & Video Interview

[De Belofte 2022] Sara Moeniralam (NPO 3LAB): Online content is snappy en dat is juist wat jongeren aanspreekt. 

03-06-2022 | 09:17:00
Sara Moeniralam is Content Coördinator bij NPO 3LAB. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

Audio Interview

[De Belofte 2022] Tim Niehe (Tonny Media): De podcast business is enorm aan het professionaliseren

03-06-2022 | 08:56:00
Tim Niehe is Hoofd-creatie en redactieleider bij Tonny Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem

Audio Interview

[De Belofte 2022] Pien Cornelissen (Tonny Media): Als we nu iets bedenken dan kunnen we morgen live

03-06-2022 | 08:43:08
Pien Cornelissen is Commercieel Manager bij Tonny Media. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar

TV & Video Interview

[De Belofte 2022] Jesse Bleekemolen (ITV Studios Netherlands): Wij kunnen op korte termijn veel voor elkaar krijgen van hoge kwaliteit

03-06-2022 | 08:24:00
Jesse Bleekemolen is Creative Producer bij ITV Studios Netherlands. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem

Audio Interview

[De Belofte 2022] Pepe Van de Kerkhof (Tonny Media): Wij zien een podcast als een merk en niet als een audiobestand

02-06-2022 | 22:55:00
Pepe Van de Kerkhof is Hoofd Productie bij Tonny Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022

TV & Video Interview

[De Belofte] Less Goes (Team5pm): Targeting op basis van onderbuikgevoel en demografische kenmerken is gewoon niet meer van deze tijd

02-06-2022 | 21:50:00
Less Goes is Advertising Lead bij Team5pm. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem

Audio Interview

[Interview] Liedewij Hentenaar: Een podcast tijdens het wandelen en sporten is heel gewoon geworden

31-05-2022 | 08:36:48
Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen RAB. We spreken over de ontwikkelingen van de audiosector, podcasts, omzetrecords en meer

TV & Video Interview

[Interview] Bart Hillen over Moviemeter en de overstap naar het buitenland

24-05-2022 | 10:03:00
Vandaag spreken wij Bart Hillen, Managing Director van Realtimes | Publishing Network, het moederbedrijf van sites als Moviemeter.nl, FCUpdate.nl en GPfans.com.

Magazines Interview

[Cross Media Persoon 2022] Jildou van der Bijl: Data vormen de motor die de campagnes laat draaien

23-05-2022 | 22:00:00
Jildou van der Bijl is Chief Creative Officer bij LINDA. Zij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar

Magazines Interview

[Cross Media Persoon 2022] Jannine Berkelaar: Het liefst zit ik elk moment van de dag bij de lezer op schoot

22-05-2022 | 07:27:00
Jannine Berkelaar is hoofdredacteur van Kek Mama, een uitgave van Familyblend. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar

Magazines Interview

[Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren

22-05-2022 | 06:58:00
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar

TV & Video Interview

 [Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Global tech players zijn de lachende derde

12-05-2022 | 12:38:00
Michel van der Voort is sinds december 2010 Managing Director van Screenforce, de marketingorganisatie van Nederlandse tv-spelers. We spreken hem over actuele ontwikkelingen in de markt, waaronder de zeer goede recente resultaten in de tv-reclamemarkt

Audio Interview

[Interview] Mireille van Ark (BNR Nieuwsradio): journalisten zijn steeds vaker zelf boegbeeld dan een hoofdredacteur

12-05-2022 | 11:43:00
Mireille van Ark is sinds 1 februari 2020 bij FD Mediagroep hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio en werkt sinds 2014 voor deze commerciële nieuwszender. We spreken haar over de coronacrisis alsmede over de huidige en toekomstige ontwikkelingen bij de nieuwszender

Interview

[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep geeft klanten dé insights van het nieuws

12-05-2022 | 10:20:00
Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep, het bedrijf dat voor klanten exact bijhoudt hoe, wanneer en waar ze in de media verschenen. We spreken hem over de innovaties en ontwikkelingen in de branche

Audio Interview

[Interview] Herbert Visser en Carlo de Boer: radiosector heeft 6 jaar nodig om te herstellen van coronacrisis

12-05-2022 | 09:09:54
Herbert Visser is oprichter, mede-eigenaar en directeur bij RadioCorp. Carlo de Boer is sinds september 2008 betrokken bij RadioCorp als mede-eigenaar en algemeen directeur. Nederlands MediaNetwerk spreekt het duo over de coronacrisis, de huidige stand van zaken en de andere ontwikkelingen

Audio Interview

[Interview] Paul Römer (Talpa Network): einde diverse Nederlandse radiolandschap dreigt

09-05-2022 | 09:00:00
Paul Römer is sinds juni 2019 actief bij Talpa Network en in november van dat jaar toegetreden tot de Raad van Bestuur. We spraken hem over zijn bijna driejarig directeurschap en de ontwikkelingen bij het bedrijf. In dit deel gaat het over de radio-activiteiten (Radio 538, Sky Radio, Radio 10, Radio Veronica en Juke)

TV & Video Interview

[Interview] Paul Römer (Talpa Network): De (over)gevoeligheid over van alles en nog wat is enorm

06-05-2022 | 14:30:00
Paul Römer is sinds juni 2019 actief bij Talpa Network en in november van dat jaar toegetreden tot de Raad van Bestuur. We spraken hem over zijn bijna driejarig directeurschap en de ontwikkelingen bij het bedrijf

Interview

[Interview] Frank Volmer (Ster) maak ons verantwoordelijk voor 25 procent van het budget van de publieke omroep

06-05-2022 | 09:35:12
De Ster, het reclameverkoopbedrijf van zendtijd bij de NPO, publiceerde zijn jaarrekening onlangs met een opvallend positief resultaat. We spraken hierover en over andere ontwikkelingen met Frank Volmer, bestuurder en algemeen directeur van de Ster

TV & Video Interview

[Cross Media Case] Jeroen Visser over BBQ Street

05-05-2022 | 11:16:39
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Camfactor Media Group  zendt BBQ Street in voor de Award voor Case van het jaar. We spreken Jeroen Visser, Sales Director van de Camfactor Media Group

Magazines Interview

[Cross Media Merk 2022] Hilmar Mulder over Libelle

05-05-2022 | 10:42:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Libelle dingt mee naar de Award voor Cross Media Merk. We spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur van het magazine en platform