Interviews
TV & Video Interview
[Interview] Michel van der Voort (Screenforce) over de halfjaarcijfers 2022
Screenforce heeft de halfjaarcijfers 2022 voor de tv-sector gepresenteerd. We spreken hierover met Michel van der Voort, directeur van Screenforce
Interview
[Interview] Patrick van Hooy en Marc Nelisse over Value Zipper Sponsoring
Value Zipper is nu ook begonnen met sponsoring. We spreken Patrick van Hooy, oprichter van het bedrijf, en Marc Nelisse, die benoemd is tot Business Development Manager, over deze nieuwe tak
Interview
[Interview] Martijn Verhoef (Rijtesten.nl): Bezoekers nemen de tijd om een autotest te lezen, wat interessant is voor adverteerders
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Martijn Verhoef van Rijtesten.nl, de site die de rijervaring van nieuwe modellen auto’s deelt met bezoekers
TV & Video Interview
[Interview] Sven Sauvé (RTL Nederland): Meer lokale content dan ooit voor Videoland en lineair (deel 2)
Sven Sauvé werkt sinds 2007 voor RTL Nederland en is sinds juli 2017 CEO van RTL Nederland. We spreken hem over de ontwikkelingen en prestaties bij RTL Nederland, talkshow, de aangekondigde overname/fusie van Talpa Network, Videoland, de reclamemarkt en meer
TV & Video Interview
[Interview] Sven Sauvé (RTL Nederland): Overname Talpa Network betekent meer journalistiek (deel 1)
Sven Sauvé werkt sinds 2007 voor RTL Nederland en is sinds juli 2017 CEO van RTL Nederland. We spreken hem over de ontwikkelingen en prestaties bij RTL Nederland, talkshow, de aangekondigde overname/fusie van Talpa Network, Videoland, de reclamemarkt en meer
Interview
[Interview] Skoften: Terugkerende bezoekers tonen loyaliteit, wat interessant is voor adverteerders
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Arjan Brinkman, één van de oprichters van Skoften.
Interview
[Interview] Yillmaz Schoen (Tradecast): Alle sites zijn aan het veranderen in interactieve videoplatforms
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Yillmaz Schoen, oprichter van Tradecast – specialist in online video-oplossingen
Interview
[Interview] Peter Langenkamp: Voor kwalitatieve recepten komen mensen al snel uit bij Foody.nl
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Peter Langenkamp, oprichter van Foody.nl – het platform met recepten van de leukste foodbloggers
Nieuwsmedia Interview
DPG Media Cross Media Exploitant van het Jaar 2022
DPG Media is Cross Media Exploitant van het Jaar 2022. DPG Media kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
TV & Video Interview
[Startup22] Maarit van Zalk over De Amsterdamse Mediafabriek
De Amsterdamse Mediafabriek is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Maarit van Zalk, directeur van De Amsterdamse Mediafabriek
TV & Video Interview
[Startup22] Richard Klomp over ShoutOut
ShoutOut is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Richard Klomp, oprichter van ShoutOut
Interview
[Startup22] Marcel den Hoed en Jeroen Mirck over Zynchrone Media
Zynchrone Media is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken managing director Marcel den Hoed en head of content Jeroen Mirck
Audio Interview
[Startup22] Titus van Dijk over Tonny Media
Tonny Media is een van de deelnemers aan Startup22. De startup spreekt op Cross Media Congres 2022 op 8 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Wij spreken Marco-Paul de Jeu, Business Development Director en Partner bij Tonny Media
Outdoor Advertising Interview
[De Belofte 2022] Pien van der Togt (Global): De flexibiliteit van de jongere talenten en de ervaring van de gevestigde orde zijn een perfect match
Pien van der Togt is Junior Designer bij Global. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
Nieuwsmedia Interview
[De Belofte] Elizabeth Geul (Mediahuis): Je bereikt mensen pas echt met kwalitatieve, persoonlijke content
Elizabeth Geul is Digital Campaign Specialist bij Mediahuis. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
TV & Video Interview
[De Belofte 2022] Sara Moeniralam (NPO 3LAB): Online content is snappy en dat is juist wat jongeren aanspreekt.
Sara Moeniralam is Content Coördinator bij NPO 3LAB. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
Audio Interview
[De Belofte 2022] Tim Niehe (Tonny Media): De podcast business is enorm aan het professionaliseren
Tim Niehe is Hoofd-creatie en redactieleider bij Tonny Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem
Audio Interview
[De Belofte 2022] Pien Cornelissen (Tonny Media): Als we nu iets bedenken dan kunnen we morgen live
Pien Cornelissen is Commercieel Manager bij Tonny Media. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar
TV & Video Interview
[De Belofte 2022] Jesse Bleekemolen (ITV Studios Netherlands): Wij kunnen op korte termijn veel voor elkaar krijgen van hoge kwaliteit
Jesse Bleekemolen is Creative Producer bij ITV Studios Netherlands. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem
Audio Interview
[De Belofte 2022] Pepe Van de Kerkhof (Tonny Media): Wij zien een podcast als een merk en niet als een audiobestand
Pepe Van de Kerkhof is Hoofd Productie bij Tonny Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022
TV & Video Interview
[De Belofte] Less Goes (Team5pm): Targeting op basis van onderbuikgevoel en demografische kenmerken is gewoon niet meer van deze tijd
Less Goes is Advertising Lead bij Team5pm. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem
Audio Interview
[Interview] Liedewij Hentenaar: Een podcast tijdens het wandelen en sporten is heel gewoon geworden
Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen RAB. We spreken over de ontwikkelingen van de audiosector, podcasts, omzetrecords en meer
TV & Video Interview
[Interview] Bart Hillen over Moviemeter en de overstap naar het buitenland
Vandaag spreken wij Bart Hillen, Managing Director van Realtimes | Publishing Network, het moederbedrijf van sites als Moviemeter.nl, FCUpdate.nl en GPfans.com.
Magazines Interview
[Cross Media Persoon 2022] Jildou van der Bijl: Data vormen de motor die de campagnes laat draaien
Jildou van der Bijl is Chief Creative Officer bij LINDA. Zij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
Magazines Interview
[Cross Media Persoon 2022] Jannine Berkelaar: Het liefst zit ik elk moment van de dag bij de lezer op schoot
Jannine Berkelaar is hoofdredacteur van Kek Mama, een uitgave van Familyblend. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
Magazines Interview
[Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
TV & Video Interview
[Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Global tech players zijn de lachende derde
Michel van der Voort is sinds december 2010 Managing Director van Screenforce, de marketingorganisatie van Nederlandse tv-spelers. We spreken hem over actuele ontwikkelingen in de markt, waaronder de zeer goede recente resultaten in de tv-reclamemarkt
Audio Interview
[Interview] Mireille van Ark (BNR Nieuwsradio): journalisten zijn steeds vaker zelf boegbeeld dan een hoofdredacteur
Mireille van Ark is sinds 1 februari 2020 bij FD Mediagroep hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio en werkt sinds 2014 voor deze commerciële nieuwszender. We spreken haar over de coronacrisis alsmede over de huidige en toekomstige ontwikkelingen bij de nieuwszender
Interview
[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep geeft klanten dé insights van het nieuws
Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep, het bedrijf dat voor klanten exact bijhoudt hoe, wanneer en waar ze in de media verschenen. We spreken hem over de innovaties en ontwikkelingen in de branche
Audio Interview
[Interview] Herbert Visser en Carlo de Boer: radiosector heeft 6 jaar nodig om te herstellen van coronacrisis
Herbert Visser is oprichter, mede-eigenaar en directeur bij RadioCorp. Carlo de Boer is sinds september 2008 betrokken bij RadioCorp als mede-eigenaar en algemeen directeur. Nederlands MediaNetwerk spreekt het duo over de coronacrisis, de huidige stand van zaken en de andere ontwikkelingen
Audio Interview
[Interview] Paul Römer (Talpa Network): einde diverse Nederlandse radiolandschap dreigt
Paul Römer is sinds juni 2019 actief bij Talpa Network en in november van dat jaar toegetreden tot de Raad van Bestuur. We spraken hem over zijn bijna driejarig directeurschap en de ontwikkelingen bij het bedrijf. In dit deel gaat het over de radio-activiteiten (Radio 538, Sky Radio, Radio 10, Radio Veronica en Juke)
TV & Video Interview
[Interview] Paul Römer (Talpa Network): De (over)gevoeligheid over van alles en nog wat is enorm
Paul Römer is sinds juni 2019 actief bij Talpa Network en in november van dat jaar toegetreden tot de Raad van Bestuur. We spraken hem over zijn bijna driejarig directeurschap en de ontwikkelingen bij het bedrijf
Interview
[Interview] Frank Volmer (Ster) maak ons verantwoordelijk voor 25 procent van het budget van de publieke omroep
De Ster, het reclameverkoopbedrijf van zendtijd bij de NPO, publiceerde zijn jaarrekening onlangs met een opvallend positief resultaat. We spraken hierover en over andere ontwikkelingen met Frank Volmer, bestuurder en algemeen directeur van de Ster
TV & Video Interview
[Cross Media Case] Jeroen Visser over BBQ Street
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Camfactor Media Group zendt BBQ Street in voor de Award voor Case van het jaar. We spreken Jeroen Visser, Sales Director van de Camfactor Media Group
Magazines Interview
[Cross Media Merk 2022] Hilmar Mulder over Libelle
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Libelle dingt mee naar de Award voor Cross Media Merk. We spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur van het magazine en platform