Interviews

Magazines Interview

[Interview] Sterre van Leer: Lezers vertrouwen Psychologie Magazine vanwege onze basis in de wetenschap

23-02-2021 | 11:48:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Sterre van Leer, hoofdredacteur van Psychologie Magazine

Magazines Interview

[Interview] Irene Smit: Flow heeft een unieke formule, een groot bereik en een lezersgroep die je nergens anders vindt

18-02-2021 | 11:45:27
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Irene Smit, hoofdredacteur van Flow

Magazines Interview

[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet

15-02-2021 | 12:53:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour

Nieuwsmedia Interview

[Interview] Marc Reineman: NDC mediagroep bereikt 81 procent van de mensen in het noorden

11-02-2021 | 11:13:17
Marc Reineman is Sales Director bij de NDC mediagroep. Het grote regionale mediabedrijf is gevestigd in het noorden van het land en heeft roots die teruggaan tot 1752. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het crossmediale bedrijf

Magazines Interview

[Interview] Joan Lommen: Donald Duck trekt lezers van alle leeftijden

09-02-2021 | 15:37:08
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Joan Lommen, hoofdredacteur van Donald Duck.

Magazines Interview

[Interview] Philip Fontani: Quest groeit online als kool en de lezers verslinden de nieuwsbrieven

08-02-2021 | 15:58:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Philip Fontani, hoofdredacteur van Quest

Magazines Interview

[Interview] Leontine van den Bos: Margriet is een feest van herkenning voor de gewone, 55-plus vrouw; de positieve aanpakkers van Nederland!

04-02-2021 | 12:07:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. We praten vandaag met Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet

Magazines Interview

[Interview] Nicolette Fox: vtwonen is exact daar waar de consument op zoek is naar inspiratie, informatie of een aankoop

02-02-2021 | 10:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Nicolette Fox, hoofdredacteur van vtwonen

Magazines Interview

[Interview] Helene van Santen: Kek Mama adviseert adverteerders, biedt een crossmediaal plan én aansprekende content

01-02-2021 | 11:26:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Helene van Santen, hoofdredacteur Kek Mama

Outdoor Advertising Interview

[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan

29-01-2021 | 14:49:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media

Magazines Interview

[Interview] Damiaan Hage: Als je informatie over auto’s nodig hebt, kom je al snel uit bij AutoWeek

28-01-2021 | 12:44:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek

Magazines Interview

[Interview] Hilmar Mulder: Libelle is en blijft een geliefde klassieker met een vast plekje in veel huishoudens

28-01-2021 | 11:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle. 

Magazines Interview

[Interview] Milou Turpijn: Women’s Health heeft een groeiende community van positieve millennials die we in beweging weten te krijgen

26-01-2021 | 16:00:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women’s Health

Magazines Interview

[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is dé gateway naar de moeilijk te vangen millennial- en GenZ-doelgroep

26-01-2021 | 10:16:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Josephine Kay, hoofdredacteur van Cosmopolitan

Magazines Interview

[Interview] Olivier Heimel (Runner’s World): Als je hardlopers wilt bereiken, doe je dat veruit het eenvoudigst via ons

19-01-2021 | 15:59:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World

Magazines Interview

[Interview] Arno Kantelberg: National Geographic is het oog op de wereld

18-01-2021 | 16:25:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Arno Kantelberg, hoofdredacteur van National Geographic

Branded Content Interview

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

28-12-2020 | 13:10:05
Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

TV & Video Interview

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

24-12-2020 | 11:10:00
Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

Branded Content Interview

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

17-12-2020 | 17:20:00
Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

Bioscoop Interview

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

16-12-2020 | 13:21:00
Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

Magazines Interview

[Interview] Neelie Kroes en Janneke Niessen: Als we onze nek niet uitsteken, gebeurt er niets

15-12-2020 | 10:18:00
Voor het LOF jaarboek 2020 organiseerde Jolanda Holwerda een uniek gesprek tussen Neelie Kroes en Janneke Niessen. Daarin kwam ruim aan bod wat vrouwelijke rolmodellen en minimale (tech-)investeringen in “ondernemers die geen witte mannen in een hoodie zijn” met elkaar te maken hebben

Magazines Interview

[Interview] Eveline Helmink over Happinez

14-12-2020 | 10:46:00
Eveline Helmink is hoofdredacteur van Happinez. We spreken haar over het platform, de samenwerking met adverteerders en het roerige jaar 2020

Bioscoop Interview

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

14-12-2020 | 10:40:00
In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Branded Content Interview

[DeInfluencer50] Iris Enthoven: Als iets grappig of interessant genoeg is, bereik je een breed publiek

14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Iris Enthoven

Branded Content Interview

[DeInfluencer50] Thomas Brok: Niemand weet beter wat werkt bij zijn kijkers dan de influencer zelf

14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We praten met Thomas Brok, beter bekend als Korthom

Branded Content Interview

[DeInfluencer50] Diana Leeflang: Mijn ultieme doel is om activisme mainstream te maken

11-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Diana Leeflang, oftewel D is for Dazzle

Magazines Interview

[Interview] Heleen Peverelli over Yoga Magazine

10-12-2020 | 15:04:00
Heleen Peverelli is hoofdredacteur van Yoga Magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020

Branded Content Interview

[Interview] Micha Proper (Digistudies): Met Life lessons leggen we alledaagse struikelblokken op een snappy-manier uit

10-12-2020 | 11:36:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers en creators. Vandaag spreken we met Micha Proper, oprichter van Digistudies

Branded Content Interview

[DeInfluencer50] Rachel van Sas: Ik ben trots op mijn kinderkamercollectie met Deugniet & Co

10-12-2020 | 10:33:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Rachel van Sas, online ook wel bekend als de Huismuts

Magazines Interview

[Interview] Jolanda Holwerda: Vrouwelijk talent in de spotlight zetten blijft mijn missie

07-12-2020 | 12:08:00
Jolanda Holwerda is hoofdredacteur en oprichter van het platform Lof. Wij spreken haar over de broodnodige cultuurverandering in typische mannenbolwerken als het bedrijfsleven en het openbaar bestuur en dus ook in marketing en media

Magazines Interview

[Interview] Anke Braams over Denksport

17-11-2020 | 09:48:00
Anke Braams is Managing Director Nederland bij Keesing Media Group B.V., uitgever van onder meer Denksport. We spreken haar over puzzelen tijdens en na de lockdown en de stappen richting braintainment

Programmatic Advertising Interview

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

12-11-2020 | 10:27:00
DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

Branded Content Interview

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

10-11-2020 | 10:34:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

Interview

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

09-11-2020 | 16:27:00
Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

Magazines Interview

[Interview] Alida Dijk over Zin en digitalisering door de coronacrisis

09-11-2020 | 11:12:00
Alida Dijk is hoofdredacteur van Zin magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020