Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken
20-04-2018 | 12:01:00
NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube
[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur
19-04-2018 | 15:57:25
Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten
[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne
13-04-2018 | 13:17:00
Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager
[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers
13-04-2018 | 12:43:43
Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers
[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag
11-04-2018 | 11:04:00
Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
11-04-2018 | 09:24:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
[Interview] Brian Hirman over Goud Uberconnected
10-04-2018 | 15:22:00
Goud Uberconnected behoort alleen al vanwege deze explosieve groei tot de meest spraakmakende bureaus van Nederland
[Startups] Constance Olde Meule over de Mediaboerderij
06-04-2018 | 15:19:00
Constance Olde Meule bouwde de afgelopen jaren een mooi trackrecord in de media op en startte onlangs haar eigen bedrijf de Mediaboerderij. Wij spreken haar
[Cross Media Man 2018] Patrick Goldsteen
01-04-2018 | 09:09:00
Patrick Goldsteen, Innovation Director bij Talpa Radio, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem
[Cross Media Adverteerder 2018] Jos van den Bergh over Renault
28-03-2018 | 16:02:00
Renault is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het jaar 2018, voorgedragen door OMD. Aan het woord is Jos van den Bergh, Manager Marketing Communicatie bij Renault
[Cross Media Adverteerder 2018] Sylvia den Blanken over PepsiCo
28-03-2018 | 14:50:00
PepsiCo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door OMD. Wij spreken met Sylvia den Blanken, senior mediamanager bij PepsiCo
Tele2 Cross Media Adverteerder van het jaar 2018
28-03-2018 | 14:41:00
Tele2 is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door MediaCom. Wij spreken met Denise Noordermeer, mediamanager bij Tele2
[Cross Media Adverteerder 2018] Elles Haverkort over Disney
27-03-2018 | 12:14:00
Disney is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door Havas Media. Wij spreken met Elles Haverkort, Head of Content & Brand Marketing Benelux bij The Walt Disney Company
[Cross Media Adverteerder 2018] Bas Snetselaar over Plus
27-03-2018 | 11:58:00
PLUS is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door Energize Amsterdam. Wij spreken met Bas Snetselaar, Manager Formule en Communicatie bij PLUS Retail
[Cross Media Adverteerder 2018] Maurice van Dijk over Anderzorg
23-03-2018 | 11:01:00
Anderzorg is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door XXS Amsterdam. Wij spreken met Maurice van Dijk merkstrateeg bij Menzis
[Cross Media Event 2018] Ingrid van Schooten over de vt wonen&design beurs
23-03-2018 | 09:41:00
De vt wonen&design beurs is genomineerd voor de titel Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is van Ingrid van Schooten, event manager van de vt wonen&designbeurs. De winnaar zal tijdens de Cross Media Awards op 25 april worden bekendgemaakt.
[Cross Media Bureau 2018] Thijs Muller over Havas Media
23-03-2018 | 08:52:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas Media is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Thijs Muller, CEO Havas Media Group Netherlands
Monique Bergers Cross Media Vrouw 2018
23-03-2018 | 08:26:00
Monique Bergers, Director Appie Today & Social bij Albert Heijn Cross Media Vrouw van het Jaar
[Cross Media Case 2018] Marije den Breejen over McDonald's Cadeau Kalender
22-03-2018 | 13:45:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMD stuurt McDonald's Cadeau Kalender in als Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Marije den Breejen, Communications Director bij OMD
[Cross Media Vrouw 2018] Nathalie Peters
22-03-2018 | 05:45:00
Nathalie Peters, Head of Digital Transformation IPG Mediabrands, is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar. Wij spreken haar
[Cross Media Bureau 2018] Roland Teerenstra over OMD
22-03-2018 | 04:41:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMD is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Roland Teerenstra Managing Director bij OMD Nederland
[Cross Media Man 2018] Lauren van der Heijden
21-03-2018 | 17:21:00
Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales bij De Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem
[Cross Media Case 2018] Casper Sikkema over Kiezen met VICE
21-03-2018 | 15:11:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Kiezen met VICE, ingestuurd door Vice Media Benelux, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Casper Sikkema Editor in Chief bij VICE Media Benelux
[Cross Media Case 2018] Dominique Henskens over Kijkje in de Keten
21-03-2018 | 14:02:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep & McDonald’s: Kijkje in de Keten, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord: Dominique Henskens, manager Corporate Marketing bij de Persgroep Nederland
[Cross Media Man 2018] Willem-Albert Bol
21-03-2018 | 13:15:00
Willem-Albert Bol, creative director bij De Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem.
[Cross Media Exploitant 2018] Lauren van der Heijden over De Persgroep
21-03-2018 | 11:28:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep is genomineerd voor de titel Cross Media Exploitant van het jaar. Aan het woord is Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales bij de Persgroep Nederland
[Cross Media Vrouw 2018] Carlein Kieboom
20-03-2018 | 16:03:00
Carlein Kieboom, hoofdredacteur van vtwonen, is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar. De winnaar zal tijdens de Cross Media Awards op 25 april worden bekendgemaakt. We spreken haar over het mediamerk en haar werk
[Cross Media Case 2018] Maira Evers over De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind
20-03-2018 | 08:18:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Maira Evers Managing Director & founder The Gardeners
[Cross Media Bureau 2018] Klaas Weima over Energize
20-03-2018 | 07:46:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Energize is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Klaas Weima founder and Managing Director bij Energize.
[Cross Media Case 2018] Wouter van Rijn over Van bereik naar Impact met Reaal
20-03-2018 | 07:13:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Van bereik naar Impact, ingestuurd door TMG, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Wouter van Rijn, creatief strategische conceptontwikkeling Telegraaf Media Groep
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
[Cross Media Exploitant 2018] Rens Verweij over VICE
20-03-2018 | 05:08:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Vice is genomineerd voor de titel Cross Media Exploitant van het jaar. Aan het woord is Rens Verweij Head of Innovation bij VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Benelux
[Cross Media Case 2018] Ragnhild Bajema over Savory van Ahold USA
19-03-2018 | 18:17:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Savory, ingestuurd door MPG., is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Ragnhild Bajema, (International) Commercial Director at MPG.today
Renault Scenic TV Remarketing Zilveren Cross Media Case 2018
19-03-2018 | 18:06:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Renault Scenic TV Remarketing, ingestuurd door OMD Nederland, Zilveren Cross Media Case van het jaar
[Cross Media Case 2018] Marcel Beekes en Jos van den Bergh over Blijf Erin en Win
19-03-2018 | 17:54:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Blijf Erin en Win, ingestuurd door Talpa Media Solutions, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord zijn Talpa's Marcel Beekes en Jos van den Bergh van Renault en Dacia