[Cross Media Congres 2021] Marsha Goei en Marco van der Woude over Breeze
29-09-2021 10:29:31 Door: Saskia van Weert | Hits: 6030 | Tags:

Marsha Goei en Marco van der Woude zijn met vijf medestudenten oprichters van de dating-app Breeze. Hun startup is een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres. Ze spraken onder meer tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie over hun bedrijf.

Breeze kwam eerder al aan bod in het tv-programma Dragon’s Den, waar Shawn Harris besloot te investeren in de app. De toepassing richt zich op offline ontmoeten.

Marsha en Marco: “We merken dat mensen er echt weer voor openstaan om offline te daten. Gebruikers zien wel dagelijks profielen van mensen met wie ze een match zouden kunnen zijn volgens ons algoritme. Is er dan inderdaad een match, dan komt er meteen een datumprikker voor de eerste date. We verzorgen momenteel zo’n 1300 dates per maand na zo’n date vragen we altijd om feedback. Bijvoorbeeld of de mensen nummers uitwisselen. Ze hebben namelijk voor de date nog niet met elkaar gechat en ontmoeten elkaar daar dus voor het eerst.”

Luister het hele interview hier:

Luister ook naar deze podcasts die we op Cross Media Congres 2021 hebben opgenomen:


Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.breeze.social
www.crossmediaawards.nl

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie