[Cross Media Congres 2021] Wibe van de Vijver over Mohi
30-09-2021 09:49:17 Door: Saskia van Weert | Hits: 6930 | Tags:

Wibe van de Vijver is founder van de app voor slow media Mohi. Hij is een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres. Tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio spraken we hem over zijn bedrijf.

Wibe van de Vijver: “Mohi staat voor monthly highlights. De huidige social media zijn vooral snelle kleine bitesize snacks, dat zorgt voor lekkere afleiding maar ook voor onrust en ruis. Mohi wil staan voor kwaliteitscontent waar mensen wat meer de tijd voor nemen. Net even dat laagje dieper gaan. Iemand kan lekker scrollen door Instagram, maar ook behoefte hebben aan een goed artikel of een mooie film. En dan opent hij Mohi.”

Luister het hele interview hier:

Luister ook naar deze podcasts die we op Cross Media Congres 2021 hebben opgenomen:


Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.mohi.app
www.crossmediaawards.nl

 

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie