
[Interview] Nico Verspaget, CEO Quadia: "Klanten komen bij ons met één vraag: hoe kan online video bijdragen aan het verwezenlijken van onze doelstellingen"
Quadia is een online videobedrijf dat zowel content maakt als technologie ontwikkelt en levert. In de afgelopen jaren is vooral het belang van de videotechnologie toegenomen.
Een videootje opnemen is niet zo ingewikkeld maar als bedrijven echt serieus met video aan de slag willen, is er meer nodig dan alleen een camera en een YouTube account.
Neem gepersonaliseerde video. Daarvoor moet software worden ingezet die bedrijfsdata op slimme manier intergreert met videocontent. En dan moeten resultaten worden verwerkt: wat is de conversie, wat zijn de kosten per klantcontact, hoe kunnen resultaten worden geanalyseerd.
We spreken met Nico Verspaget, oprichter en CEO van Quadia: "Klanten komen bij ons met één vraag: hoe kan online video bijdragen om onze doelstellingen te helpen verwezenlijken."
Kijk op Nederlands MediaNetwerk TV ook naar:
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie