
[Interview] Valentijn Bras over de explosieve groei van Scoupy
Scoupy is een platform waarop consumenten dagelijks worden voorzien van acties en aanbiedingen van A-merken.
85 procent van de communicatie verloopt via de Scoupy app, de rest via de website en email. De aanbiedingen zijn supermarkt-onafhankelijk; iedereen kan dus overal meedoen met acties en gebruik maken van aanbiedingen.
Scoupy is begonnen als startup. Sanoma is partner van het eerste uur en inmiddels meerderheidsaandeelhouder. De groeicijfers van Scoupy zijn ronduit spectaculair.
Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met Valentijn Bras, oprichter en CEO van Scoupy.
Kijken!
www.scoupy.nl
www.sanoma.nl
www.quadia.com
Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie