[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is voor adverteerders een gateway naar de doelgroep
18-01-2022 10:21:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 6159 | Tags:

Josephine Kay is hoofdredacteur van Cosmopolitan Nederland, een uitgave van Hearst. We spreken haar bij Nederlands MediaNetwerk TV over het platform voor young millennials, de relatie met het internationale merk en de rol van digitalisering.

Josephine Kay: “Cosmopolitan is een lifestyle- en modemerk, dat begonnen is in Amerika als tijdschrift. We richten ons op Generation Now, de generatie die voor ons het meest ertoe doet, dus de Gen Z en de jonge millennials, van 18 tot 35 jaar. Vanuit het moedermerk zijn er bepaalde regels en ik heb zelf ook heel veel contact met Amerika voor overleg over de cover en het covermodel. Zij hebben ook toegang tot celebrities die we hier niet hebben, dus dat biedt ook veel kansen. We zijn onderdeel van Hearst en zij staan voor lef tonen en gewoon doen. Voor adverteerders zijn wij een gateway naar de doelgroep.”

Josephine Kay vertelt verder over de mobile first-strategie, aanwezig zijn op social media en het ontwikkelingen van nieuwe producten.

Kijk dit interessante interview hier:

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv 
www.cosmopolitan.nl
www.hearst.nl

 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier

Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier

 

René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier

Marc Stubbé is directeur en mede-eigenaar van Bisbrick, het bedrijf dat met het low-codeplatform krachtige online interacties biedt aan klanten. Als campagne of product op zich, of ter ondersteuning van bedrijfs-, marketing- en salesprocessen. Bij Nederlands Media Netwerk TV spreken we hem over zijn bedrijf. Kijk dit interview hier

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie