
[Interview] Lauren van der Heijden over digitalisering van tijdschriften
Lauren van der Heijden is directeur advertising bij DPG Media. Na de overname van Sanoma heeft het bedrijf grootse plannen met de tijdschriften: “Wij geloven echt dat we tijdschriften kunnen digitaliseren.”
DPG Media was al het grootste mediabedrijf in Nederland met merken als AD, de Volkskrant, Parool en Trouw; met de overname van Sanoma zijn daar onder meer NU.nl, Libelle, Margriet, Donald Duck en AutoWeek bijgekomen.
Lauren van der Heijden: “Voor de Volkskrant hebben we Editie gemaakt, een digitaal product dat we bijna nog mooier en fijner product is dan het originele papieren product. Wij geloven dat we dat echt goed kunnen doen met tijdschriften. Misschien naïef, het is nog nooit ergens gelukt, maar wij worden er erg enthousiast van en het is ook een van de pijlers waarop we de overname hebben gedaan...”
Kijk dit interview hier:
www.dpgmedia.nl
www.dpgmediamagazines.nl
www.quadia.com
Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie