[Nederlands MediaNetwerk TV] Job van den Berg over Sanoma
12-11-2019 14:20:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 4474 | Tags:

Job van den Berg is Data Strategy Director van Sanoma. De uitgever van onder meer veel tijdschriften verzamelt via de verschillende merken veel data over de klanten. Een manier om de lezers en doelgroepen beter te leren kennen én bereiken. We spreken Job hierover.

Job van den Berg: “Data helpt ons om de juiste doelgroep beter te leren kennen en om daar relevantere media op uit te serveren. Alles staat of valt bij de first party-data, de unieke data die wij onder andere via onze titels verzamelen. Dat leidt uiteindelijk tot een betere marketing- en media-uitkomst. Wij werken heel erg vanuit de behoefte van adverteerders en mediabureaus. Ik zit veel bij hen, en als er een bepaalde behoefte is, kijken we hoe we data samen slimmer kunnen inzetten."

Meer weten? Nederlands MediaNetwerks Bas Vlugt had een interessant gesprek met Job van den Berg in de Quadia Studios. Kijken!

www.sanoma.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie