
Bureau Dijksman Communicatie start met tijdschrift DC Magazine
Bureau Dijksman Communicatie brengt op 12 april DC Magazine uit. Het is een on-ground inflight magazine met aandacht voor mode, kunst, living, design en reizen. Het magazine verschijnt twee keer per jaar, telt 144 pagina's en is te koop in de winkel en online.
Het concept is ontwikkeld door art director Ingeborg Berghuijs en de interviews zijn van de hand van copywriter Erik Paul Jager. De eerste editie, getiteld DC One, wordt onthuld op het hoofdkantoor van modeontwerper en kunstenaar Mart Visser.
Karin Dijksman, hoofdredacteur van DC Magazine en eigenaar/oprichtster van Dijksman Communicatie: “Ik houd erg van print en verzamel al jaren mooie magazines met fantastische producties. De content en inspiratie voor DC Magazine komen uit ons netwerk. We bieden kwalitatieve reportages, mooie interviews, fijne adressen en niet te missen exposities. Tipje van de sluier? Mart Visser, Preta Wolzak, Georgia May Jagger, Jerry Hall, Kelly Wearstler, Julie Joaris geven acte de présence in onze eerste editie.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie