
Cosmopolitan meest invloedrijke Gen-NOW merk in Nederland
Cosmopolitan Nederland viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW (GenZ en Young Millennials, 18 tot en met 35 jaar) merk in Nederland.
Cosmopolitan
Het merk adviseert, motiveert en inspireert. Ook brengt het lezers in beweging door ze onder andere uit te nodigen voor uiteenlopende events, zoals onlangs de Cosmopolitan Summer Party, waar influencers en TikTokkers, zoals Rianne Meijer, Hodan Yusuf, Isaya Elais en Defano Holwijn bij aanwezig waren.
Josephine Kay, hoofdredacteur Cosmopolitan: "Cosmopolitan is overal waar Gen-NOW is - van Tiktok en Instagram tot fysieke events - en daarmee bereiken we elke maand miljoenen lezers die we gidsen in elk onderdeel van hun leven."
Cosmopolitan is onderdeel van Hearst Netherlands.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie