
[De Belofte 2022] René Adriaan van der Mark en Laura Hogendoorn (familyblend) over talent
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord zijn René Adriaan van der Mark en Laura Hogendoorn van familyblend.
Esmé Dijk is de media/marketing/content/creatie duizendpoot die je in je team wilt hebben.
Ze heeft een brede media en marketing kennis en een expertise op nieuwe media zoals influencer marketing, social en een platform zoals TikTok. Esmé is altijd op de hoogte van de nieuwst trends en ontwikkelingen en weet deze dan ook echt concreet toepasbaar te maken. Daarnaast denkt ze altijd 2 stappen vooruit, is ze een natuurlijke netwerker en communiceert ze duidelijk, fijn en inhoudelijk. En naast dat allemaal is ze ook een heel fijn persoon om mee samen te werken.
Dit gecombineerd met het feit dat ze nog steeds pas 25 is maakt haar een terechte belofte met een hele mooie toekomst.
Marte Oostenveld werkt sinds 3 jaar bij Mamaplaats: het platform voor moeders met jonge kinderen. Inmiddels bezoeken iedere maand ruim 1,1 miljoen unieke Nederlanders Mamaplaats.
Marte is niet zomaar een werknemer. Ze houdt de hele boel draaiende. Sterker nog, ze heeft er -ondanks haar jonge leeftijd- voor gezorgd dat het bedrijf gegroeid is tot hét toonaangevende platform voor de doelgroep jonge gezinnen. Ze schrijft niet alleen voor mamaplaats, maar doet ook de marketing, de achterkant van de website, redigeert artikelen, zet winacties op en heeft ons Instagram-account booming gemaakt. En daarnaast is ze een geweldige collega die altijd bereid is om iedereen te helpen. Met inhoud én met techniek. Kortom, deze nominatie zou zeer verdiend zijn. We willen haar niet kwijt, maar ik weet zeker dat als de buitenwereld lucht van haar krijgt dat ze alle kanten op kan en de wereld aan haar voeten ligt.
Over De Belofte 2022
De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.
De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.
De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.
Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022
Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar bas@nederlandsmedianetwerk.nl.
Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

Lees ook:
[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent
[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan
[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz
[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen
[De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede
[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent
[De Belofte 2022] Titus, Tom en Dirk (Tonny Media) over talent
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie