Flow verschijnt vaker in 2020
26-08-2019 15:23:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1196 | Tags:

In 2020 verhoogt het tijdschrift Flow zijn verschijningsfrequentie van acht naar tien keer per jaar.

Irene Smit, creatief directeur Flow: “Flow bestaat ruim tien jaar en is steeds blijven groeien, zowel in oplage als in aantal publicaties. Vorig jaar is de oplage 4 procent gestegen en in de eerste helft van 2019 laten de abonnementen een groei zien van 25 procent ten opzichte van 2018. De boodschap van Flow – hoe kun je vertragen en bewuster leven in deze wereld vol prikkels – is actueler dan ooit, en wordt opgepikt door een steeds grotere en bredere doelgroep. Waren het tien jaar geleden vooral veertigers die Flow kochten, inmiddels is duidelijk dat ook twintigers en dertigers behoefte hebben aan de levenslessen in Flow.”

Astrid van der Hulst, mede-creatief directeur: “Daarnaast is er een enorme herwaardering voor papier gaande. Papieren uitingen bieden rust en je kunt ze voelen en ruiken. Precies dat is wat we graag willen in een samenleving waarin er zo veel, vooral digitale, prikkels op ons afkomen. Met deze twee extra nummers per jaar kunnen we nog vaker onze inzichten – afkomstig uit onder meer filosofie, positieve psychologie en mindfulness – delen over hoe het leven te leven. En door tien keer te verschijnen, spelen we beter in op de actualiteit en de tijdgeest.”

www.flowmagazine.nl
www.sanoma.nl

 

Lees ook:

[Interview] Irene Smit: Ineens werd zelfgebakken appeltaart meer gewaardeerd dan een nieuwe designertas

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie