Hearst Netherlands lanceert campagne Pak deze zomer zelf goud
30-06-2020 14:26:00 | Door: Pie Kamau | hits: 834 | Tags:

Hearst Netherlands lanceert op 29 juni 2020 zijn zomercampagne. Onder de noemer Pak deze zomer zelf goud wordt op ludieke manier ingehaakt op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat.

De zomercampagne heeft een positieve insteek: nu het EK voetbal en de Olympische Spelen dit jaar niet doorgaan en de Tour de France waarschijnlijk pas eind augustus 2020 start, wordt onder de noemer Pak deze zomer zelf goud,  korting gegeven op abonnementen van een groot aantal Hearsttitels. De campagne bestaat naast een tv-commercial uit online video, radiocommercials, social advertising en printadvertenties.

Bob Krechting, subscription manager: ''We zijn er erg trots op dat deze campagne uit onze eigen koker gekomen is. Vanuit een leeg Olympisch Stadion wordt verslag gedaan van een wedstrijd die er niet is. Met de kreet Pak deze zomer zelf goud wordt gerefereerd aan onze kortingsactie op abonnementen. Nu er geen sport is om op de voet te volgen, houdt men tijd over om ontspannen een tijdschrift te lezen. Zo hebben we van de nood een deugd gemaakt.''

Kari Kremer, subscription marketeer vult aan: ''Oorspronkelijk was het plan om met onze abonneewerfcampagnes in te haken op een geweldige sportzomer. Toen de grote evenementen onverhoopt werden afgeblazen, werd een beroep gedaan op onze flexibiliteit en creativiteit.''

www.hearst.nl
www.hearst.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie