Hearst lanceert Harper’s Bazaar Business Club
08-09-2021 19:23:00 | Door: David de Jong | hits: 2368 | Tags:

Uitgever Hearst Netherlands lanceert Harper’s Bazaar Business Club. Dit is een plek waar gelijkgestemde vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, en van elkaar en van Harper's Bazaar kunnen leren.

Miluska van ’t Lam, hoofdredacteur van Harper’s Bazaar: "Met de Business Club willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen."

Harper's Bazaar richt zich op creatieve denkers, leiders en ondernemers die openstaan voor verandering. Met de Harper's Bazaar Business Club wil Harper's Bazaar hen inspireren en handvatten aanreiken om hun mogelijkheden optimaal te benutten. Centraal, in deze exclusieve club, staan onderwerpen als leiderschap, carrière(switches), rolmodellen, groei en zelfontwikkeling.

De business clubs van Harper’s Bazaar biedt toegangtot vijf (digitale) bijeenkomsten per jaar, een maandelijkse business nieuwsbrief en een besloten LinkedIn-groep. Daarnaast wordt korting gegeven op het blad Harper’s Bazaar, de mogelijkheid tot het volgen van e-courses en korting op evenementen. Lidmaatschap van de Harper’s Bazaar Business Club kost 120 euro per jaar.

www.harpersbazaar.com
www.hearst.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie