
Runner’s World maakt YouTube-serie over marathonlopers
In de YouTube-serie Boost 2 Berlin worden drie lopers gevolgd die elk hun eigen doel en verhaal hebben. Zo maakt Monique van de Velde in Berlijn haar comeback na een lange blessureperiode. Zij liep eerder al een marathon. Nick Klaessens overwon zijn alcoholverslaving en maakt in de Duitse hoofdstad zijn debuut op de marathon. Marathonveteraan Imo Muller is van plan in Berlijn zijn snelste marathon te lopen.
Vanaf 28 juli is tien weken lang elke week een aflevering van Boost 2 Berlin te zien op het YouTube-kanaal van Runner’s World. Na de marathon van Berlijn op 29 september verschijnt ook een documentaire van het hele traject.
Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World: "Hardlopen wordt steeds populairder. Ruim twee miljoen Nederlanders lopen hard. Een marathon is het meest ambitieuze doel. Door de weg van drie totaal verschillende lopers naar de marathon wekelijks te volgen, hopen we veel mensen te informeren en te inspireren. Video is het perfecte medium daarvoor. Je leeft echt mee."
www.hearst.nl
www.runnersworld.com.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie