Value Zipper neemt salesactiviteiten HP/De Tijd over
07-07-2020 07:10:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 837 | Tags:

Met ingang van 1 juli heeft Value Zipper de verkoopactiviteiten van HP/De Tijd overgenomen. Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. Met de toevoeging van HP/De Tijd versterkt Value Zipper haar positie in het opiniesegment.

Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper: "We zien een toenemende behoefte vanuit uitgevers om de advertentie-exploitatie uit te besteden. Met deze samenwerking sluit alweer de zeventiende uitgever zich bij ons aan. Dit maakt ons steeds relevanter voor adverteerders. HP/De Tijd is een mooie titel en breed bekend, daarnaast is het een goede toevoeging aan ons aanbod. Zeker in combinatie met titels Vrij Nederland, Maarten! en OPZIJ geeft het ons een sterke positie in het opiniedomein."

Tom Kellerhuis, hoofdredacteur HP/De Tijd: "Ik verheug me zeer op de samenwerking met Value Zipper. Juist het brede pakket dat zij vertegenwoordigen in het opinielandschap versterkt ook de positie van HP/De Tijd. Ik heb er daarom alle vertrouwen in."

Het merk HP/De Tijd is in september 1990 ontstaan uit het samengaan van opinieweekblad Haagse Post en het weekblad De Tijd

www.valuezipper.nl
www.hpdetijd.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie