Value Zipper verzorgt advertentieverkoop Saar Magazine
16-11-2021 10:10:49 | Door: Saskia van Weert | hits: 2141 | Tags:

Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van Saar Magazine.

Barbara van Erp, hoofdredacteur en oprichter van Saar magazine: “De energie waarmee Value Zipper aan de slag gaat met onze sales is aanstekelijk. We hebben een gezamenlijke missie: de adverteerder ervan overtuigen dat de 50+ vrouw die Saar leest, midden in het leven staat. En een uitstekende doelgroep is om via het magazine en online te bereiken.”

Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper: “De 50+-doelgroep is een interessante doelgroep, die ook nog eens snel in omvang groeit. En daarom erg relevant voor veel adverteerders. Met Saar Magazine als toevoeging aan ons portfolio nemen we een grotere rol aan in dit domein. Samen met onze andere 50+ titels, zoals Zin Magazine kan een groot deel van deze groep bereikt worden. Ik zie deze toevoeging ook als een signaal dat onze manier van werken wordt gewaardeerd; door meerdere media-eigenaren te verenigen, bieden we ze synergie en een betere positie. Hoe meer aanbieders zich aansluiten, hoe relevanter ons loket is voor de advertentiemarkt.”

Saar begon als een online magazine, maar op verzoek van de lezers is er sinds 2018 ook een papieren versie.

Foto: Saar Magazine

www.valuezipper.nl
www.saarmagazine.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie