WPG Media brengt sales activiteiten onder bij Value Zipper
07-06-2019 12:22:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3523 | Tags:

Value Zipper is per direct gestart met de salesactiviteiten voor de bladen Vrij Nederland, Yoga Magazine en Happinez, alle behorend tot WPG Media. WPG Media deed voorheen zelf de sales voor deze bladen via een eigen salesafdeling en heeft deze met deze overdracht aan Value Zipper opgeheven. Value Zipper was al actief met sales voor onder meer New Skool Media, Veen Media, Keesing, Weerplaza en diverse bioscoopfilms.

Patrick van Hooy, oprichter en CEO van Value Zipper: "Ik ben bij met en trots op deze samenwerking. WPG Media heeft een portfolio van prachtige merken die uitstekend passen bij onze activiteiten. Dit is een mooie stap die de sterke ontwikkeling die Value Zipper de afgelopen jaren heeft doorgemaakt illustreert."

De sales van Voetbal International is geen onderdeel van de overeenkomst tussen Value Zipper en WPG Media, aangezien Voetbal International zelf de sales doet van haar blad en website.

Al geruime tijd gingen geruchten de ronde - die mede door oud-hoofdredacteur Johan Derksen zijn geuit - dat Voetbal International zou worden verkocht aan Digital Enterprises. In de praktijk blijkt dat er nooit tot overeenstemming is gekomen over een verkoop waarmee Voetbal International in handen blijft van WPG Media. Dat meldt Maarten Hafkamp in de vakmedia.

www.valuezipper.nl
www.wpg.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie