AD mediapartner van KNLTB
20-02-2018 14:00:00 | Door: | hits: 2557 | Tags:

AD wordt de mediapartner van de KNLTB. De tennisbond en de Persgroep Nederland sluiten daarvoor een meerjarige overeenkomst. Het doel van de samenwerking is gezamenlijk meer aandacht voor tennis te creëren, van professioneel niveau tot competities en recreatief tennis in de regio.

In Nederland gaan meer dan een miljoen mensen jaarlijks de baan op. Bijna 570.000 daarvan zijn lid van een KNLTB Tennisvereniging. Daarmee is tennis de tweede georganiseerde sport van ons land. Nederland telt bijna 1700 tennisverenigingen. In de doelgroep van 35 jaar en ouder is tennis de grootste sport. 

Erik Poel, algemeen directeur van de KNLTB: "Het is onze ambitie meer mensen meer te laten tennissen. Zichtbaarheid en aandacht voor tennis is daarbij essentieel. Met het AD en de regionale dagbladen zijn we in staat niet alleen landelijk maar ook regionaal mensen enthousiast te maken voor tennis. Daarmee brengen we tennis nog dichterbij de mensen en stimuleren we hen (meer) te gaan tennissen bij een vereniging, competitie te spelen of gewoon voor de gezelligheid te spelen."

Jacco Eltingh, technisch directeur van de KNLTB: "Aandacht voor de prestaties van onze Nederlandse toptennissers, talenten en het internationale toptennis is van groot belang voor de beleving van tennis. Successen inspireren en motiveren mensen. Samen met het AD hebben we meer impact in Nederland en maken we de tennissport nog groter.”

Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales van de Persgroep: "AD is sinds jaar en dag sportkrant nummer één en werkt nauw samen met onze regionale dagbladen in ADR Nieuwsmedia. Ook daar zullen de lezers kunnen profiteren van de samenwerking met de KNLTB. Tennis is één van de grootste sporten in Nederland, en onze lezers lezen er graag over."

www.ad.nl
www.persgroep.nl
www.knltb.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie