Anton Kanis Managing Director Annalect OmnicomMediaGroup
07-03-2018 20:32:00 | Door: Max Vlugt | hits: 6033 | Tags:

OmnicomMediaGroup Nederland stelt Anton Kanis aan als Managing Director Annalect.

OmnicomMediaGroup heeft per 1 januari z’n onderzoeksresources geïntegreerd in Annalect, de data, tech en analytics unit binnen de bureaugroep. Hierdoor ontstaat een afdeling van 20+ specialisten die bouwen aan data gedreven oplossingen voor alle teams binnen OmnicomMediaGroup. Daarnaast is Annalect sinds 2016 een reseller van Google’s DoubleClick Technologie.

De leiding is in handen van Managing Director Anton Kanis, Head of Data Science & Cloud Engineering Niels Schenk, Head of Consumer Insights Bart Soels en Partnership Lead Karina Kim.

Patrick Molleman, CEO OmnicomMediaGroup: "Een van de strategische pijlers van OmnicomMediaGroup is Business Intelligence at the Core. Door forse investeringen in het data en tech label Annalect borgen we een voortrekkersrol op het gebied van data gedreven marketing oplossingen met impact voor onze klanten. Anton is een van de zeldzame mensen binnen de categorie die in staat zijn om media, marketing, tech en analytics te combineren tot heldere oplossingen voor complexe vragen. Met Anton aan het roer van Annalect verwachten we de komende tijd onze leidende rol verder uit te kunnen bouwen."

Anton Kanis: "Annalect biedt een unieke uitdaging. Het draait namelijk zowel om het steeds verder ontwikkelen van gecentraliseerde expertise, methodiek en data-infrastructuur als om het direct integreren en toepassen van die kennis en kunde binnen de klantenteams van OMD en PHD. Op deze manier maken we marketing iedere dag meer addressable. Het is geweldig om daar met een groeiend en enthousiast team elke dag aan te mogen werken!"

www.omnicommediagroup.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie