Abovo Media drie keer nummer 1 in Emerce100
07-05-2018 11:01:38 | Door: Katja Brokke | hits: 3261 | Tags:

Abovo kan drie topnoteringen op haar erelijst bijschrijven. In de Emerce100 behaalde het mediabureau drie nummer 1-noteringen. Het mediabureau behaalde in de sector Mediabureaus de nummer één-positie. Binnen de sector Tradingdesk Bureaus eindigde het bureau als enige bovenaan en Mediabookers.nl, waarin de whitelabel-versie van Abovo TradeDesk zit, behaalde de hoogste notering als onafhankelijke Tradingdesk.

Rein Vogel, eindverantwoordelijk voor Digital bij Abovo Media en het digitale label Digital Brixx: “Uiteraard zijn wij heel trots op deze uitslag. Wat ik daar zo mooi aan vind, is dat we zowel op technologie als dienstverlening erg hoog scoren. Ik denk dat dit precies weergeeft waar Abovo voor staat: innovatieve technologie en een scherp oog voor de klant. Altijd kijken of het beter kan. Dat zit in het DNA van Abovo. En die klantbereidheid nemen wij heel serieus. Wij koesteren ál onze klanten, groot én klein. Hierdoor zijn wij in staat een constante kwaliteit te bereiken in al onze geledingen. We brengen eenvoud in de complexe digitale mediawereld. Het is een resultaat van echt teamwork tussen de strategen, planners, developers, creatieven en niet in de laatste plaats het programmatic team van Abovo Media.”

www.abovomedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie