
Achter de schermen van het Media Park tijdens Dutch Media Week
Tijdens het jaarlijkse mediafestival Dutch Media Week staat de impact van media op ons dagelijks leven centraal en kunnen mediaprofessionals zich laten inspireren tijdens een doordeweeks programma boordevol podcasts, talkshows, workshops en toonaangevende sprekers.
Dit jaar is er ook een speciaal weekendprogramma gericht op het grote publiek: op zaterdag 8 en zondag 9 oktober kan iedereen die geïnteresseerd is in media tijdens de Dutch Media Week Xperience Days een kijkje nemen achter de schermen van het Media Park in Hilversum. Dutch Media Week vindt dit jaar plaats van 3 tot en met 9 oktober.
Wereld van de media
Tijdens de Xperience Days presenteren alle mediabedrijven zich: van omroep tot producent en van decorbouwer tot technisch facilitair bedrijf. Met de Xperience Days wil Dutch Media Week de bezoekers meenemen in de wereld van media: hoe komen deze tot stand, welke journalistieke keuzes moeten er soms worden gemaakt en wat is de impact van media op de maatschappij.
Op zaterdag 8 en zondag 9 oktober kunnen bezoekers kiezen uit een uitgebreid programma vol lezingen, activiteiten en workshops op het gebied van media. Op zondag 9 oktober gaan de deuren van het Media Park open en kan het publiek een kijkje nemen in de studio’s van onder andere Omroep Max, Viaplay en de NPO, maar ook een bezoek brengen aan onder andere NEP, het Studiocentrum, EMG en Beeld & Geluid.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie