Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 11:24:00 | Door: | hits: 4015 | Tags:

Voor de designercollectie van dit najaar is H&M de samenwerking aangegaan met modeontwerper Erdem. Ter promotie van de collectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal.

Op het station troffen voorbijgangers een doolhof om aan de drukte te ontsnappen en te verdwalen in de kleurrijke, bloemrijke mode-items die de ontwerper en H&M speciaal voor deze samenwerking hebben ontworpen.

De activatie is gebaseerd op de Erdem x H&M campagnefilm gemaakt door Baz Luhrmann, bekend van The Great Gatsby en Moulin Rouge. Deze film werd gedurende de activatie ook op alle grote Digital Out of Home schermen afgespeeld voor en in de stationshal.

Voorproefje op de collectie

Door de muziek van de commercial op de achtergrond, de geurige flora en het knisperen van boomschors onder de zolen van hun schoenen, werden de voorbijgangers die het doolhof betraden meegenomen in het verhaal. Na deze zintuigelijke ervaring konden de bezoekers echt onderdeel worden van de Erdem x H&M-collectie door op de foto te gaan, terwijl er bewegende ERDEM dessins op ze werden geprojecteerd. Deelnemers maken kans op een Erdem X H&M designerstuk door de foto te posten via Instagram met #HMRDAM.

De Erdem x H&M collectie is sinds donderdag 2 november verkrijgbaar bij geselecteerde H&M-winkels wereldwijd en via de online shop van de Zweedse modeketen.

Petra Jansen, Marketing Manager H&M: "Het was een fantastische ervaring, alle passanten/bezoekers waren aMAZEd!"

www.hm.com 
www.megawatt.com 
www.kinetic.com
www.mediacom.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie