Agency Spring en Carat maken campagne JYSK
12-09-2016 09:55:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4543 | Tags:

De campagne Meer dan 100.000 klanten bekronen JYSK met 4.5 van de 5 sterren is in meer dan duizend winkels in achttien verschillende landen te zien en gemaakt in samenwerking met Agency Spring en Carat. Het centrale thema van de campagne zijn de beoordelingen die klanten hebben gegeven aan producten van de keten.

Michael Gade, Marketing Director van JYSK: "Met JYSK Favourites laten wij de ervaringen van klanten en onze kwaliteit voor zichzelf spreken. Wij denken dat dit een erg sterke en geloofwaardige boodschap is. Onze klanten hebben een bed of een hoofdkussen gekocht en vervolgens bekroond met sterren op onze website, zodat andere klanten uit de eerste hand een beoordeling van de kwaliteit kunnen krijgen." 

Campagne uitgebreid naar 18 landen

De nieuwe campagne volgt op het succes van de keten in 2015 met de JYSK Apartment-campagne, waarin een appartement werd ingericht met enkel JYSK-producten. Met de goede ervaringen met JYSK Apartment in het achterhoofd, heeft JYSK besloten de nieuwe campagne uit te breiden van zes naar achttien landen. Het is de eerste keer dat JYSK zoveel content creëert voor zoveel landen en met een marketingpush op alle kanalen; zowel offline in advertenties, folders en outdoor, als online in nieuwsbrieven, blogs, banner ads en socialmedia.

Gade: "Dit is een erg grote campagne, hopelijk moeilijk om aan te ontkomen, die een positief verschil zal maken in de perceptie van JYSK bij de consument. We hebben veel geïnvesteerd in JYSK Favourites en het doel is heel duidelijk: klanten laten zien hoeveel opties en mogelijkheden zij hebben met de brede selectie producten van JYSK."

De campagne zal ook tot leven worden gebracht in de winkels, waar de nieuwe producten zullen worden gepresenteerd in verschillende settings. Online zullen klanten worden betrokken bij de campagne door middel van winacties, waarbij ze worden gevraagd te stemmen op hun favoriete producten. 

De achttien landen waar de campagne van start gaat, zijn: Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Polen, Tsjechië, Hongarije, Nederland, Slowakije, Groot-Brittannië, Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Servië, Oekraïne, Bulgarije, Roemenie en Griekenland

www.jysk.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie