Alfred en Vijf890 creëren campagne Jumbo
29-08-2017 17:47:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4672 | Tags:

Tijdens de campagne rijdt een truck met hierop de echte racewagen van Max Verstappen, verpakt als een levensgrote speelgoedauto, door heel Nederland. Iedereen die een selfie met deze Formule 1-bolide deelt met #HalloMax en Jumbo tagt, maakt kans op een compleet verzorgde reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi en een meet&greet met Verstappen. Vervolgens start een grote Max Spaaractie, waarbij Jumboklanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de Max Verstappen-racewagen.

Credits:
Klant: Jumbo Supermarkten | Bureau: Alfred International en Vijf890 | Eindverantwoordelijke klant: Tom Verwijst | Eindverantwoordelijk bureau: Marco Jongeneel, Jochem Kleine, Michelle Doornbusch | Product: online video | Productiemaatschappij: Pastrami | Regisseur: Ricardo Paterno | Camera: Sami El Hassani, Giorgio Oehlers | Editor: Giorgio Oehlers

www.alfred.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie